نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

حضور غافلگیر کننده یک شخصیت در قسمت دهم فصل دوم سریال Legion

در قسمت دهم فصل دوم سریال Legion، شخصیتی در سریال با ظاهری خاص حضور پیدا کرد که باعث شگفتی بینندگان شد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات قسمت دهم فصل دوم سریال Legion را برای شما فاش کند

سه شنبه هفته گذشته قسمت دهم فصل دوم سریال Legion (لژیون) با نام قسمت ۱۸ (Chapter 18) از شبکه FX به‌روی آنتن رفت. در دقایق ابتدایی قسمت دهم فصل دوم این سریال، طرفداران و بینندگان شاهد یک صحنه غافلگیر کننده و بسیار جالب بودند. در این صحنه، دیوید هالر با بازی دن استیونز، با ظاهر و لباسی مانند نسخه کمیک این شخصیت ظاهر شده بود و این موضوع باعث شگفتی بینندگان شد. در واقع برای گریم و پوشش دیوید هالر در این صحنه، از طرح‌های بیل سینکیویچ الهام گرفته شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Legion

شخصیت لژیون توسط کریس کلیرمونت و بیل سینکیویچ خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۵ معرفی شده که سریال Legion اقتباسی از کمیک‌های شخصیت لژیون در دنیای افراد ایکس (X-Men) است. با این حال، ظاهر و مدل موی دیوید هالر در دنیای کمیک همیشه باعث نگرانی طرفداران بوده که چندان مناسب برای ساخت یک سریال یا فیلم لایو اکشن نیست. با این حال، در این صحنه از این سریال شاهد پیاده سازی بسیار خوب هالر با این ظاهر هستیم. همچنین قسمت دهم فصل دوم سریال Legion اشاره‌هایی به بخش شیطانی شخصیت دیوید هالر نیز می‌کند و ممکن است در آینده شاهد تمرکز بیشتر داستان روی این قسمت شخصیت او باشیم.

قسمت یازدهم و پایانی فصل دوم سریال Legion قرار است روز سه‌شنبه، ۱۲ ژوئن امسال (۲۲ خرداد) از شبکه FX به‌روی آنتن برود. همچنین هفته گذشته بخش تلویزیونی مارول و شبکه FX از تمدید سریال Legion برای فصل سوم خبر دادند. نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo (فارگو)، مانند دو فصل اول کار ساخت و نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Legion را بر عهده دارد. با این حال، هنوز تعداد قسمت‌ها و زمان پخش فصل سوم این سریال اعلام نشده است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده