نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Yet Another Zombie Defense HD برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود

بازی اکشن زامبی محور Yet Another Zombie Defense HD ماه آینده در دسترس بازیکنان ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Yet Another Zombie Defense HD که پیش از این در دسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفته بود، ماه آینده برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت تنها یا همزمان با سه نفر از دوستان تجربه کنند و هر شب برای زنده ماندن در جهان آخرالزمانی تلاش کنند.

در بخش گیم‌پلی، بازیکنان در طول روز به طراحی سنگری برای دفاع از خود می‌پردازند و شب‌ها با حمله زامبی‌ها برای بقا تلاش می‌کنند. بازیکنان در نحوه ساخت سنگرها آزادی عمل خواهند داشت، اما برای زنده ماندن در شب‌ها به استراتژی‌های خاصی نیاز است. همچنین می‌توان در این بازی خلاقیت بیشتری به خرج داد و از تله‌ها در مبارزات استفاده کرد.

بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلفی برای مقابله با سیل عظیم زامبی‌ها استفاده کنند که از میان آن‌ها می‌توان به اسلحه‌های اتوماتیک، شعله‌افکن‌ها، موشک‌اندازها و حتی شاتگان‌ها اشاره کرد. بنابراین بهترین سلاح‌های خود را در پناهگاه قرار دهید و برای مقابله با زامبی‌ها در شب آماده شوید. این بازی همچنین دارای سه حالت Deathmatch، Defense و Endless است و بازیکنان می‌توانند از میان آن‌ها حالت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بازی Yet Another Zombie Defense HD در حال حاضر برای PC در دسترس است و در تاریخ یکم تیرماه (۲۲ ژوئن) با قیمت ۴.۹۹ دلار برای Xbox One منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده