نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۰

آپدیت جزئی جدید بازی Call Of Duty: WWII منتشر شد

آپدیت جزئی و جدید بازی Call Of Duty: WWII، به حل مشکلات جزئی بخش زامبی محور این بازی می‌پردازد.

سال گذشته شاهد انتشار بازی Call Of Duty WWII بودیم؛ اثری که بار دیگر این مجموعه را به دوران جنگ‌های جهانی می‌برد. کمپانی اسلج همر، سازنده بازی، از این اثر تا به امروز به صورت کاملا همه جانبه پشتیبانی کرده و آپدیت‌های مختلف، از کم حجم تا حجیم را، برای این بازی منتشر کرده است. امروز و در جریان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی با انتشار یک آپدیت جزئی جدید، به پشتیبانی از آخرین نسخه‌ی منتشر شده از این مجموعه‌ی محبوب ادامه داده است. این آپدیت جزئی، مشکلات کوچک بازی را حل می‌کند.

بزرگ‌ترین تغییری که این آپدیت جزئی در بازی ایجاد می‌کند، به جلوه‌های بصری ایجاد شده توسط نارنجک‌های دودزا مربوط می‌شود. از نظر سازندگان بازی، این سلاح روی روند بازی تاثیر منفی داشته و همین دلیل آن‌ها را به اصلاح کردن این مشکل واداشته است.

این آپدیت جدید همچنین دو ایراد دیگر را که به بخش زامبی-محور بازی مربوط می‌شوند حل خواهد کرد. اولین مورد به یک باگ در سیستم پاداش‌دهی چالش Attack Of The Undead مربوط می‌شود که در آن شاهد به نمایش در آمدن یک پاداش اشتباهی روی تصویر بودیم! مورد دوم مربوط به نمایش داده نشدن زیرنویس‌های بازی در بخش Nazi Zombies خواهد بود که به لطف این آپدیت جزئی، حل خواهد شد.

از آن جایی که تمامی این ایرادها قرار است در قالب یک آپدیت جزئی برطرف شوند، در نتیجه لازم نیست که یک فایل حجیم را دانلود کنید و همین که با کنسول یا پی سی خود به سرورهای بازی متصل شوید این آپدیت دریافت خواهد شد.

بازی Call Of Duty: WW2 برای PS4 ،PC و Xbox One منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده