نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی موبایل Ark: Survival Evolved مشخص شد

استودیو وایلدکارد تاریخ انتشار نسخه موبایل بازی Ark: Survival Evolved را اعلام کرد.

ظاهرا این روزها بسیاری از بازی‌های ویدیویی می‌خواهند تا به گوشی‌های موبایل راه یابند و بازی Ark: Survival Evolved نیز از این قائده مستثنی نیست. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل، استودیو وایلدکارد اعلام کرده است که در خردادماه شاهد انتشار بازی Ark: Survival Evolved به صورت رایگان (Free to Play) برای دستگاه‌های موبایل و تبلت‌ها خواهیم بود.

بازی دایناسور محور و چندنفره Ark: Survival Evolved در ابتدا برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، مک در دسترس قرار گرفت و امکان رام کردن بیش از هشتاد دایناسور مختلف را برای بازیکنان فراهم ساخت. نسخه موبایل بازی دارای رابط کاربری اختصاصی و کنترلر مخصوص به خود است. همچنین سرویس اختیاری Primal Pass نیز به این نسخه اضافه شده است که یک سرویس اشتراکی برای بازی به حساب می‌آید و امکان تجربه بازی بدون تبلیغات، هدایای رایگان و موارد دیگر را برای کاربران فراهم می‌کند.

در نسخه موبایل بازی شاهد مواد جدیدی تحت عنوان Ancient Amber خواهیم بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ارتقاهای اختیاری به دست آورند، سازه‌های منحصربه‌فردی بسازند و البته دایناسورهای دست‌آموز محبوب خود را زنده کنند. البته این مواد رایگان نخواهد بود و با پرداخت پول واقعی می‌توان به تهیه آن اقدام کرد.

در نسخه موبایل بازی Ark: Survival Evolved همچنین می‌توان طرح‌های ویژه‌ای را کشف کرد، در دنیای وسیع بازی به کاوش پرداخت، ساختمان‌هایی بنا کرد و برای بقا به تولید غذا پرداخت. این نسخه بیش از ۸۰ دایناسور را در کنار دیگر موجودات اولیه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توان با به کارگیری استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جذاب آنها را اهلی کرد، از آنها سواری گرفت و به پرورش آنها پرداخت. در این بازی برای بقا می‌توان از هر وسیله‌ای استفاده کرد و به ساخت اسلحه‌ها، لباس‌ها و دیگر اقلام اقدام کرد. همچنین امکان ساخت پناهگاه‌ها، روستاها و حتی شهرهای بزرگ در این بازی وجود دارد.

بازیکنان می‌توانند بین تجربه تک‌نفره یا چندنفره بازی یکی را به دلخواه انتخاب کنند و به تجربه بازی بپردازند. همچنین سیستم قبیله بازیکنان را با حمایت دیگران از طریق اشتراک منابع و XP تشویق به همکاری می‌کند.

بازی Ark: Survival Evolved در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۵.۵ میلیون بازیکن در PC و Xbox One دست یافت. به گفته استودیو Wildcard این بازی در پاییز سال جاری به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی Ark: Survival Evolved در تاریخ بیست‌وچهارم خردادماه (۱۴ ژوئن) در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر این نسخه از بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده