// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۷

در بازی COD: Black Ops 4 پنج نقشه از سری Black Ops حضور دارند

همانطور که اکتیویژن وعده داده بود، در جریان لایو استریم بازی Call of Duty: Black Ops 4 اطلاعات جدیدی از بخش چندنفره بازی منتشر شد.

قطعا نسخه بعدی سری کالاف دیوتی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تیراندازی است که تغییرات زیادی به‌خود دیده است. در میان تغییرات بزرگ بازی Call of Duty: Black Ops 4، نبود بخش داستانی را می‌توان مورد مهمی دانست که با بازخوردهای متفاوتی از سوی هواداران همراه بوده است. نکته‌ی جالب این است که در جریان معرفی بازی Call of Duty: Black Ops 4 سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که بازی درست است که بخش داستانی ندارد، اما در بخش زامبی شاهد یک روایت داستانی قابل قبول هستیم و از طرفی یکی از دلایل قرار ندادن بخش داستانی، توجه کم مخاطبان به این بخش در نسخه Black Ops 3 بوده است. از طرفی در بخش چندنفره، نسخه Black Ops 4 این بار تاکتیکی‌تر و به‌گفته سازندگان جذاب‌تر از قبل طراحی شده است.

یکی از ویژگی‌های خوب نسخه پیشین، وجود قهرمان‌ها یا متخصصین به‌جای سربازهای عادی بود که هرکدام از آن‌ها قدرت و توانایی‌های ویژه‌ای داشتند که می‌توانستند سرنوشت مبارزه را عوض کنند. حال در نسخه Black Ops 4 نیز شاهد بازگشت قهرمان‌ها هستیم که این بار هشت متخصص مختلف در دل بازی قرار داده شده‌اند که بعضی از آن‌ها همان متخصصین نسخه پیشین و بعضی دیگر جدید هستند. همچنین بازی دارای سیستم Pick 10 است که این بار به‌صورت بهبودیافته در بازی قرار داده شده است و می‌توانید شخصی‌سازی‌های بیشتری را روی سلاح‌های خود انجام دهید. درکنار موارد ذکر شده، یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه پیشین (COD: Black Ops 3) این بود که می‌توانستید از حرکات آکروباتیک نظیر راه رفتن روی دیوار استفاده کنید که در نسخه چهارم سری بلک آپس، دیگر خبری از این ویژگی‌ها نیست و تمامی نبردها، روی زمین انجام می‌شوند.

با این‌حال اطلاعات زیادی از بخش چندنفره بازی در دسترس نیست و دیروز خبری منتشر شد حول اینکه امروز ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران یک لایو استریم از بازی Call of Duty: Black Ops 4 پخش خواهد شد که در جریان آن شاهد تجربه‌ی بخش چندنفره هستیم و اطلاعات بیشتری حول این بخش در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین نگاهی به نقشه‌های بخش چندنفره خواهیم داشت که در نمایشگاه E3 2018 نیز قابل بازی هستند. حال زمان موعود فرا رسید، اما لایو استریم بازی Black Ops 4 چیزی نبود که منتظرش بودیم و صرفا صحبت‌هایی در مورد دنیای بازی و بخش چندنفره انجام شد که در گذشته نیز در موردش توضیح داده بودند.

در جریان لایو استریم بازی کالاف دیوتی بلک آپس 4 مهم‌ترین موردی که اعلام شد این بود که پنج نقشه معروف از سری Black Ops در این بازی وجود خواهند داشت که عبارتند از:

  • نقشه Jungle
  • نقشه Slums از بلک آپس ۲
  • نقشه Summit از بلک آپس
  • نقشه Firing Range
  • نقشه Nuketown که در تمامی نسخه‌ها حضور داشته است

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر) برای  پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود. درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد نسخه Black Ops 4 و تدابیر تیم سازنده چیست؟ آیا این بازی می‌تواند به یک نسخه موفق در سری Call of Duty تبدیل شود؟


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده