نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

آپدیت جدید بازی Kingdom Come: Deliverance منتشر شد

بروزرسانی جدیدی برای بازی Kingdom Come: Deliverance در دسترس قرار گرفت که قابلیت‌های جدید را به بازی اضافه و برخی از مشکلات آن را رفع می‌کند.

بازی Kingdom Come: Deliverance در بهمن‌ماه سال گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت و با اینکه مشکلاتی در زمینه فنی داشت، اما نمره‌های نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو وارهورس اعلام کرد که بروزرسانی جدیدی برای بازی منتشر شده است که محتوای تازه‌ای را برای بازی به ارمغان می‌آورد. این استودیو همچنین اشاره‌ای به DLC جدید بازی داشت که قرار است در نمایشگاه E3 2018 شاهد آن باشیم.

بروزرسانی 1.5 بازی Kingdom Come: Deliverance که روز گذشته در دسترس قرار گرفت، به هنری، شخصیت اصلی داستان اجازه می‌دهد تا خود را از گناهان پاک کند و از طریق اعتراف به گناه در کلیساها به شهرت خود بیافزاید. همچنین شانزده کتاب مربوط به افسانه‌ها و روایات قومی جدید در سراسر جهان بازی پراکنده شده است که بازیکنان می‌توانند با کاوش در نقشه به جمع‌آوری آن‌ها اقدام کنند.

این آپدیت ماموریت جدیدی با نام Lost and Found را در دسترس قرار می‌دهد و لباس‌های شبیه‌سازی‌شده زنان را به بازی اضافه می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از تمام جزئیات بروزرسانی 1.5 به صفحه استیم بازی Kingdom Come: Deliverance مراجعه کنید و در ادامه برخی از مهم‌ترین تغییرات بازی را مشاهده کنید:

  • هر گونه مشکلاتی که هنگام عبور از درها وجود داشت، باید مرتفع شده باشد
  • مسابقات تیراندازی با کمان دیگر باعث بروز مشکل ذخیره‌سازی نمی‌شود
  • بازی در حال حاضر پیش از رویدادهای بحرانی داستان به صورت اتوماتیک ذخیره می‌شود
  • از حالا کاراکترهای غیر قابل بازی به محض اینکه بازیکنان با کمان به سمت آن‌ها نشانه روند، واکنش نشان می‌دهند و سعی می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بازیکنان را از پای در آورند. پیش از این کاراکترهای غیر بازی تنها به تیراندازی عکس‌العمل نشان می‌دادند
  • از حالا زمانی که هرمن جلاد (Executioner Hermann) عصبانی است، بازیکنان را در حالت بی‌هوشی مورد ضرب‌وشتم قرار نمی‌دهد.

Kingdom Come: Deliverance

استودیو Warhorse همچنین با اشاره به بسته الحاقی جدید بازی Kingdom Come: Deliverance که From The Ashes نام دارد، اظهار داشت که نمایشگاه E3 2018 جایی است که در آن اطلاعات بیشتری از این بسته منتشر خواهد شد. همچنین مارتین فرای‌والدسکی، مدیرعامل استودیو وارهورس در نشست خبری گفت:

همه ما به عملکرد بازی Kingdom Come: Deliverance  بسیار افتخار می‌کنیم و از بازخوردهایی که هر روز از طرفداران دریافت می‌کنیم، خوشحالیم. با بروزرسانی جدید سعی کردیم که بیش از پیش بازی را بهبود بخشیم و منتظر بازخورد بازیکنان به آن هستیم. همچنین طرفداران می‌توانند انتظار خبرهای بیشتری از بسته الحاقی جدید بازی را در نمایشگاه E3 2018 داشته باشند.

بازی Kingdom Come: Deliverance در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Kingdom Come: Deliverance می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی در چند وقت اخیر باشد، اما مشکلی که این بازی دارد این است که همیشه وقتی که می‌خواهید به آن نقطه اوج لذت بردن از بازی برسید، مشکلی، باگی یا هر چیز مختل‌کننده دیگری ظاهر می‌شود و تا حدودی توی ذوق‌تان می‌زند. به علاوه خیلی از بخش‌های بازی به استثنا داستان، ترکیبی از المان‌های مثبت و منفی هستند و همین باعث می‌شود تا بازی، بیش‌تر شبیه به یک اثر متوسط یا نهایتا نسبتا خوب به نظر برسد.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Kingdom Come: Deliverance را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده