// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

تریلر جدید بازی Total War: Three Kingdoms؛ بازی تا سال 2019 تاخیر خورد

کمپانی Sega و استودیو Creative Assembly با انتشار تریلری اعلام کردند که بازی Total War: Three Kingdoms تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا تریلر جدیدی از بازی Total War: Three Kingdoms، که در دی ماه سال گذشته معرفی شده بود، منتشر کرد. سازندگان با انتشار این تریلر همچنین اعلام کردند که این اثر تاخیر خورده است و تاریخ عرضه آن به بهار ۲۰۱۹ میلادی موکول شده است.

در حالی که هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی مشخص نشده است، به نظر می‌رسد که سازندگان در استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) قصد دارند در این مدت زمان بازی را پولیش کنند و محتویات زیادی را به آن اضافه کنند. علاوه بر آن، بازی Total War: Thrones of Britannia در انتهای سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود و طرفداران سری توتال وار تا عرضه اثر بعدی می‌توانند سرگرم این بازی شوند.

تریلر جدید که در واقع ویدیو In-Engine این بازی محسوب می‌شود گیم پلی این بازی را نشان نمی‌دهد و بیشتر صحنه‌های سینمایی را به نمایش قرار می‌دهد. در مورد گیم‌پلی بازی باید گفت که ژنرال‌ها در آن از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ طوری که در نبرد‌های خود می‌توانند گروهی از نیرو‌های دشمن را از بین ببرند. گفتنی است که ویژگی جدیدی با نام Classic Mode نیز در بازی گنجانده شده است که قصد دارد روند سنتی را برای طرفداران توتال وار به ارمغان بیاورد.

در مورد داستان بازی باید گفت که هرج و مرج چین را فرا گرفته است و امپراطور جوان سلطه بر آن را بر عهده گرفته است و سلسله هان نیز به زانو در آمده است. گویا امپراطور جوان تنها یک مجسمه است و حاکم ستمگری با نام دونگ ژو (Dong Zhuo) در پشت پرده قرار دارد. وی با راه‌اندازی یک حکومت ستمگر و ظالم به دنبال فتح امپراطوری بوده و رفته رفته با کسب قدرت بیشتر قصد دارد که چین را به چنگ خود در آورد. اما هنوز دیر نشده است و امید هنوز در دل برخی باقی مانده است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر In-Engine بازی Total War: Three Kingdoms را مشاهده کنید. بازی مذکور تاخیر خورده است و در تاریخ نامشخصی از بهار ۹۷ برای پی سی منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و تاخیر خوردن‌اش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده