نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

دیانه نلسون رسما از ریاست دی سی اینترتیمنت کناره گیری کرد

دیانه نلسون پس از سال‌ها فعالیت رسما به علت مشکلات شخصی از ریاست دی سی اینترتیمنت کناره‌گیری کرد.

پس از عملکرد بسیار ناامید کننده فیلم Justice League (لیگ عدالت) در گیشه، شایعات بسیاری زیادی از قطع همکاری دیانه نلسون، رئیس دی سی اینترتیمنت، با برادران وارنر شنیده شد. با این حال، در آن زمان کوین سوجیهارا، مدیرعامل بخش سرگرمی برادران وارنر توانست او را برای بازگشت به کار متقاعد کند تا تغییری در این سمت ایجاد نشود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیانه نلسون ۵۰ ساله رسما از دی‌سی اینترتیمنت و برادران وارنر جدا شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، این استودیو ضمن تایید این خبر اعلام کرد که دلیل جدایی نلسون یک سری از مشکلات شخصی است و ارتباطی با عملکرد محصولات سینمایی اخیر DC ندارد. او حدود ۲۲ سال در شرکت برادران وارنر فعالیت کرد و حدود ۹ سال نیز ریاست دی‌سی اینترتیمنت را بر عهده داشته است.

با این حال، برادران وارنر اعلام کرد که هیچ فشاری روی نلسون برای استعفا از ریاست دی‌سی اینترتیمنت وجود نداشت و این تصمیم، یک تصمیم کاملا شخصی بوده است. در حال حاضر جانشینی برای نلسون انتخاب نشده است و وارنر در حال بررسی گزینه‌های موجود است. تا انتخاب جانشین نلسون، قرار است تیم مدیریت اجرایی دی‌سی که شامل دن دی دیو، جف جانز، جیم لی و آمیت دسای می‌شود، وظایف نلسون را در دی‌سی اینترتیمنت انجام دهند و آن‌ها وظیفه دارند تا عملکرد خود طی این مدت را به توماس گووکه گزارش دهند. انتظار می‌رود رئیس جدید بخش سرگرمی دی‌سی طی روزهای آینده انتخاب و رسما معرفی شود.

فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. پس از آن، فیلم Shazam (شزم) در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌‌انگیز ۲) در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده