نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید Shadow of the Tomb Raider جابه‌جایی در محیط بازی را نشان می‌دهد

بازی Shadow of the Tomb Raider چندین روش برای جابه‌جایی در محیط را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که ویدیو جدید بازی به نمایش آن‌ها می‌پردازد.

روز‌های گذشته ویدیوهای کوتاهی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد که بخش‌های مختلفی از بازی نظیر «هوش مصنوعی»، «ارتقا بصری»، «مکانیک‌ها و پازل‌های پیچیده» و «نورپردازی» را به نمایش در آورد. حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو ایداس مونترال ویدیو دیگری را منتشر کرده‌اند که در آن دنیل دریپو، کارگردان بخش گیم‌پلی بازی درباره المان‌هایی مثل شنا کردن، جابه‌جایی در محیط بازی و حرکت روی دیوار صحبت‌هایی را ارائه می‌کند.

دریپو در این ویدیو از توانایی لارا کرافت در شنا کردن آزادانه زیر آب، یافتن محیط‌هایی نظیر غار‌های کوچک که به چالش‌ مقبره‌های عظیم منتهی می‌شود، سخن می‌گوید. لارا همچنین قادر به حرکت روی دیوار و جابه‌جایی بین شاخ و برگ درختان است که فرصت مناسبی را برای حرکت آزادانه در محیط و از پا در آوردن دشمنان برای او فراهم می‌کند. نکته جالب ویدیو اما نمایش تصویر مفهومی جدیدی از بازی است که در آن لارا کرافت را در اعماق آب‌ها در حال کاوش می‌بینیم.

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست‌و‌سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید با مطالعه مقاله جامع «Shadow of the Tomb Raider؛ نمایشی از چهره تاریک لارا کرافت» از تمام اطلاعات انتشار یافته از بازی مطلع شوید. همچنین ویدیو جدید بازی Shadow of the Tomb Raider را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده