نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

بازی Final Fantasy XV Pocket Edition برای ویندوز منتشر شد

نسخه‌ی جیبی بازی Final Fantasy XV، برای پلتفرم‌هایی که دارای سیستم‌عامل ویندوز 10 هستند، منتشر شد.

نسخه‌ی جیبی بازی Final Fantasy XV چند ماهی می‌شود که برای گوشی‌های هوشمندی که سیستم عامل iOS یا اندروید را دارا هستند، منتشر شده است. این بازی دقیقا همان تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی Final Fantasy XV را با یک ظاهر و رابط کاربری متفاوت و جذاب، به بازیکنان ارائه می‌کند. امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Square Enix انتشار این بازی برای «پلتفرم جهانی ویندوز» را تایید کرده است و درنتیجه، کاربران سیستم‌هایی همچون تبلت‌های Surface، لپ‌تاپ و PCهایی که سیستم‌عامل ویندوز دارند، می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

در مقوله‌ی قیمت‌گذاری اما نسخه‌ی ویندوز Final Fantasy XV Pocket Edition همچون نسخه‌ای که برای تلفن‌های همراه منتشر شد، عمل می‌کند. شما می‌توانید فصل اول این بازی را به صورت رایگان دریافت کنید و فصول ۲ تا ۱۰ را به صورت جداگانه یا به صورت یکجا دانلود کنید. کسانی هم که می‌خواهند نسخه‌ی اصلی این بازی را روی PC تجربه کنند، هم‌اکنون می‌توانند آن را تهیه و بازی کنند.

در ادامه سخت افزار مورد نیاز جهت اجرای بازی Final Fantasy XV Pocket Edition روی پی سی، نوشته شده است:

  • سیستم‌عامل: ویندوز 10
  • پردازنده: Intel Core i3-6100U یا پردازنده هم‌تراز
  • گرافیک: Intel HD Graphics 520
  • حافظه کارت گرافیک: ۱ گیگابایت
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت

نسخه‌ی جیبی بازی Final Fantasy XV هم‌اکنون برای سیستم‌عامل‌های Windows ،iOS و اندروید در دسترس است. شما هم‌اکنون می‌توانید بررسی این بازی را در وب‌سایت زومجی بخوانید و آن را برای گوشی‌های هوشمند خود دانلود کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده