// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Deploy and Destroy: Ash vs ED

بازی موبایل Deploy and Destroy: Ash vs ED یک اکشن خونبار و سریع را در دنیای هالیوودی «اش علیه مرده شریر» به بازیکنان ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Deploy and Destroy Ash vs ED، ساخته AppsMinistry، اکشن خونبار و خشن سری تلویزیونی اش علیه مرده شریر را به همراه دنیای پسا آخرالزمانی سری «واگرا» ارائه می‌کند که نتیجه یک اثر جالب توجه با کیفیت بسیار بالا است. طراحی هالیوودی صحنه‌های سینمایی بازی و کاراکترهای نام‌آشنای سریال، نکات بارزی هستند که قشر بزرگی را به سمت این بازی اندروید می‌کشانند.

در تجربه گیم‌پلی این بازی آیفون باید با اش یا کلی در محیط بازی حرکت و دشمنان خود را نابود کنید. کنترل روان بازی که به لطف تیراندازی خودکار فراهم شده است، این امکان را می‌دهد که بازیکن اشراف بیش‌تری روی حرکت خود داشته باشد. در واقع وقتی در محیط حرکت می‌کنید، تنها کافی است دشمن را شناسایی و روی آن نشانه‌گیری کنید تا شروع به تیراندازی و کشتن آن کنید. استفاده از نارنجک‌ها و چاقو نیز حس و حال خاص خودش را دارد و می‌توان گفت که شاهد یکی از روان‌ترین بازی‌های اکشن موبایل هستیم. بازی از جنبه‌های مختلفی حس و حال سری اش علیه مرده شریر را دارد؛ چه از لحاظ اکشن و خونبار بودنش و چه از لحاظ لحظات، به خوبی یک بازسازی جالب از این سری محبوب داشته است. سازندگان به خوبی شخصیت‌های اش و کلی را ساخته و پرداخته‌اند و شاهد یک طراحی صرفا توخالی و گرافیکی از شخصیت‌ها نیستیم. در اختیار گرفتن همان شخصیت نام‌آشنای اش و کلی واقعا لذت‌بخش است و باعث می‌شود که بازیکن ارتباط بهتری با آنها برقرار کند.

Deploy and Destroy Ash vs ED

طراحی گرافیکی باکیفیت بازی، یکی از نکات مهمی است که این بازی را ارزشمند می‌کند. وجود صحنه‌های سینمایی هالیوودی و البته طراحی بی‌نقص شخصیت‌های بازی، نکات مهمی است که بازی را در سطح گرافیک‌های کامپیوتری قرار می‌دهد. چنین چیزی باعث می‌شود که اکشن‌ها بسیار بهتر دیده شود و حس و حال واقعی‌تری را به بازیکنان القا کند. هر کدام از کاراکترها امکان سفارشی سازی دارند و بازیکن می‌تواند با تغییر چهره و لباس آن‌ها، روند دلخواه خودش را در بازی پیش گیرد. آپگرید کردن سلاح‌های بازی نیز امکان‌پذیر است و شما علاوه بر داشتن تنوع بالا در سلاح‌های گرم و سرد، می‌توانید هر کدام از آن‌ها را آپگرید کنید و از قدرت شلیک بالاتری برخوردار شوید.

فضای خون‌بار و وحشت‌آور سری اش علیه مرده شریر، به بهترین شکل ممکن در بازی پیاده‌سازی شده است

نکته مهم این است که باید تمرکز و سرعت بالایی در حرکات خود داشته باشید تا غافلگیر نشوید و تعداد بیش‌تری از نیروهای دشمن را نابود کنید. در ابتدای مراحل شاید روند ساده‌تر باشد و شما به‌راحتی پیش بروید؛ اما در ادامه کار سخت‌تری را پیش رو خواهید داشت و شناسایی و نشانه‌گیری سریع، تنها راه چاره شما برای زنده ماندن خواهد بود. پس نباید هیچ دشمنی را دست کم بگیرید و باید از هر فرصتی برای نابودی سریع آنها استفاده کنید. امکان مخفی کاری در بازی نیز وجود دارد و می‌توانید از چاقوی خود و در خفا برای کشتن دشمنان خود استفاده کنید. محیط‌های متنوع در حالت روز و شب، این امکان را به سازندگان داده است که صحنه‌های بهتری را کارگردانی کنند. این صحنه‌ها بی‌شباهت به فیلم‌های اکشن‌ هالیوودی نیست و حس و حال هیجان‌انگیزی را القا می‌کند.

Deploy and Destroy Ash vs ED

بازی کیفیت گرافیکی بالا و صحنه‌های سینمایی جذاب دارد

سیستم مهمات بازی به قدری متنوع است که می‌توانید طراحی جالب هر کدام از آنها را مشاهده کنید. دشمنانی که سر راه شما سبز می‌شوند، هر کدام قابلیت خاصی دارند و باید با استراتژی خاصی در پی آن‌ها باشید. وجود یک دنیای تیره و تار، چنین اقتضا می‌کند که یک داستان روایی جالب را در بازی شاهد باشیم؛ این امر تا حدودی پیاده‌سازی شده است و شاهد روایت جالبی از رابطه اش و کلی و همچنین سری واگرا هستیم. وحشت و ترس هم در دشمنان بازی دیده می‌شوند و هم فضای بازی دارای چنین فضاسازی‌هایی است. فضای جالب نام‌آشنای سری اش علیه مرده شریر نیز به خوبی در پس‌زمینه بازی قرار داده شده است و این را به وضوح می‌توان در گفتگوی شخصیت‌ها و برخی از دشمنان مشاهده کرد.

بازی Deploy and Destroy: Ash vs ED برای علاقه‌مندان سری اش علیه مرده شریر ارائه شده است و سرشار از صحنه‌های سینمایی باکیفیت و جذاب است. اکشن روان و ساده بازی، امکان به‌راه انداختن خون و خشونت نام‌آشنای این سری را فراهم آورده است و سازندگان تصمیم‌های بسیار درستی در این زمینه اتخاذ کرده‌اند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Deploy and Destroy: Ash vs ED


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده