نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

یک بسکتبالیست در فیلم John Wick: Chapter 3 حضور خواهد داشت

بوبان ماریانوویچ، بسکتبالیست درشت هیکل و معروف صربستانی، به لیست بازیگران فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت سوم) اضافه شد.

بوبان ماریانوویچ، بسکتبالیست عظیم‌الجثه و معروف صربستانی تیم لس آنجلس کلیپرز، به لیست بازیگران فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت سوم) اضافه شده است؛ این خبر را منابع مختلفی تأیید کرده‌اند و سایت کلایدر به‌صورت اختصاصی آن را منتشر کرده است. چنین گفته شده است که کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) مصاحبه‌ای با این بسکتبالیست داشته و این پیشنهاد را به وی داده است که البته هنوز پاسخی از سوی بوبان ماریانوویچ دریافت نکرده است.

قسمت ابتدایی مجموعهٔ جان ویک در سال ۲۰۱۴ و به کارگردانی چاد استاهلسکی روی پردهٔ سینما رفت و با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاچیان همراه بود و از بهترین‌های ژانر اکشن در چند سال اخیر محسوب می‌شود. این فیلم با بودجهٔ ساخت ۲۹ میلیون دلاری، فروشی ۸۸ میلیون دلاری در گیشه داشت. در فیلم John Wick بازیگرانی چون کیانو ریوز، مایکل نیکویست، آلفی آلن، آدریان پالیکی، دین وینترز، ایان مک‌شین، جان لگویزمائو و ویلم دفو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همین فروش خوب زمینه‌ساز ساخت دنبالهٔ جان ویک در سال ۲۰۱۷ و با عنوان John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) شد. این فیلم نیز همچون فیلم ابتدایی با استقبال خوبی از سوی منتقدان و تماشاچیان همراه شد و با بودجهٔ ۴۰ میلیون دلاری، حدود ۱۷۲ میلیون دلار در گیشه فروش داشت؛ کارگردانی این فیلم نیز بر عهدهٔ چاد استاهلسکی بود. در قسمت دوم علاوه بر کیانو ریوز، بازیگرانی چون کامن، لارنس فیشبرن، ریکاردو اسکامارچو، روبی رز، ایان مک‌شین و جان لگویزمائو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. کارگردانی قسمت جدید نیز به همین کارگردان سپرده شده است.

Boban

طبق گزارش‌های منتشرشده راجع به فیلم جدید، شخص چاد استاهلسکی خواستار حضور بوبان ماریانوویچ در قسمت سوم مجموعهٔ جان ویک شده است و تصمیم دارد از این بسکتبالیست در نقش یکی از قاتلین و شخصیت‌های منفی فیلم استفاده کند. مطمئناً هیکلِ درشت و دست‌های غول‌آسای این بسکتبالیست صربستانی حسابی جان ویک را به دردسر خواهد انداخت و این انتخاب ما را به ناخودآگاه به یاد فیلم Game of Death‌ (بازی مرگ) و نقش‌آفرینی بروس لی فقید و کریم عبدالجبار می‌اندازد. بوبان ماریانوویچ حدود ۲ متر و ۲۱ سانتیمتر قامت دارد و در زمین بازی مشخص‌ترین بازیکن است و نیازی به پرش آنچنانی برای رسیدن به سبد ندارد؛ وی بازیکن پیشین تیم‌های سن آنتونیو و دیترویت پیستونز بوده است.

مطمئناً هیکلِ درشت، قد ۲ متر و ۲۱ سانتیمتری و دست‌های غول‌آسای این بسکتبالیست صربستانی حسابی جان ویک را به دردسر خواهد انداخت

چندی پیش با انتشار عکسی مشخص شد که هلی بری نیز در فیلم John Wick: Chapter 3 حضور خواهد داشت و نقش شخصیتی جدید به نام سوفیا را ایفا خواهد کرد که با دو سگ ژرمن شپردش حسابی طرفداران این مجموعه را برای تماشای آنتاگونیست فیلم جدید هیجان‌زده کرده است.

لاینزگیت در صفحه رسمی توییتر این فیلم اعلام کرده بود که لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون و ایان مک‌شین در نقش وینستون، برای نقش آفرینی دوباره در این فیلم بازمی‌گردند. آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک و آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان، از جمله بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در فیلم جدید تأیید و اعلام شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش این بازیگران منتشر نشده است؛ اما با توجه به نام شخصیت‌ها می‌توان انتظار شخصیت‌های جالب و متفاوتی را در فیلم داشت. چاد استاهلسکی برای کارگردانی و دریک کولستاد برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 که پیش از این در دو قسمت قبلی فیلم جان ویک همکاری کرده بودند، بازگشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 3 قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده