// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

فروش بازی NieR: Automata از مرز سه میلیون نسخه گذشت

حساب کاربری توییتر بازی NieR: Automata اعلام کرد که فروش این بازی از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده است.

بازی NieR: Automata را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی نسل هشتم دانست که قبل از عرضه، شاید کمتر شخصی فکر می‌کرد که NieR: Automata بتواند از سوی منتقدین و مخاطبان مورد استقبال قرار بگیرد. با این‌حال استودیو پلاتینیوم گیمز (Platinium Games)، سازنده بازی NieR: Automata، با ساخت این بازی نشان داد که هنوز یک استودیو همه فن حریف است.

تقریبا دو ماه پیش بود که کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر NieR: Automata، در جریان یک خبر اعلام کرد که  ۲.۵ میلیون نسخه از این بازی به فروشگاه‌های مختلف فرستاده شده بود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی NieR: Automata اعلام کرد که فروش این بازی از مرز سه میلیون نسخه عبور کرده است. شاید یکی از دلایل موفقیت بازی را بتوان تبلیغات مناسب بازی دانست که برای نمونه می‌توان به تغییر ظاهرهای یوکو تارو، کارگردان بازی NieR: Automata اشاره کرد که اتفاقا به تازگی تولد ۴۸ سالگی خود را جشن گرفته است.

همچنین در گذشته پلاتینیوم گیمز اعلام کرده بود که به لطف یوکو تارو و ساخت NieR: Automata، استودیو پلاتینیوم گیمز از یک بحران نجات پیدا کرده است. بازی NieR: Automata توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته بود:

Nier: Automata به معنای واقعی کلمه تعریف یک بازی ویدیویی است. پلاتینیوم گیمز اثری خلق کرده که قادر است برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کرده و حتی کاری کند که بلافاصله پس از تمام کردن بازی، دوباره آن را شروع کنید. چه عاشق بازی‌های ژاپنی باشید و از چه از آن‌ها متنفر باشید، Nier: Automata بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده