// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

کامپیوتکس 2018: شرکت COLORFUL از سخت افزار‌های زیبا و قدرتمند خود رونمایی کرد

شرکت COLORFUL در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از یک SSD، یک کارت گرافیک و یک مادربورد زیبا و پر قدرت رونمایی کرد.

شرکت COLORFUL که یکی از تولیدکنندگان مادربورد، کارت گرافیک و سخت‌افزار‌های ذخیره‌ سازی رنگارنگ و باکیفیت است به تازگی در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از یک نمونه‌ی جدید از حافظه SSD در کنار کارت گرافیک GTX 1080TI Vulcan X و مادربورد زیبای iGame Z370 Vulcan X رونمایی کرد.

این شرکت تولیدکننده سعی کرده تا در این نمایشگاه قوی‌ترین و جدید‌ترین پرچمداران خود را به شکل سری iGame در کنار یکدیگر معرفی کند تا یک هماهنگی بین زیبایی و عملکرد بالا را در سیستم‌های خود نشان دهد. 

SSD معرفی‌شده توسط COLORFUL با حجم یک ترابایت Colorful SL500 Boost نام دارد و PCB آن در سایز کامل 2.5 اینچی تولید شده است و طبق گفته‌های شرکت سازنده حتی می‌توان آن‌ را در سیستم‌های سرور نیز به‌کار برد. در این حافظه از کش DDR استفاده شده است تا علاوه‌ ثبات، از عملکرد و سرعت بالا کاسته نشود.

Computex 2018

بدنه‌ی Colorful SL500 Boost از آلومینیوم فشرده ساخته شده تا در برابر شوک و ضربه مقاوم باشد. از سوی دیگر خازن‌های تانتالیوم استفاده‌شده در ساخت این محصول، کاریران را از طول عمر بالای آن مطمئن می‌سازد.

با در اختیار داشتن قوی‌ترین و جدید‌ترین پردازنده‌ی گرافیکی شرکت انویدیا، کمپانی COLORFUL محصول iGame GTX1080Ti Vulcan X را ساخته است تا با عملکرد و قدرت مطلق بر بازار گیمینگ تسلط داشته باشد. 

Computex 2018

این کارت گرافیک زیبا و قدرتمند دارای کولر با فناوری اختصاصی این شرکت با نام Powerful Sworizer و یک پنل LCD نمایشگر اطلاعات است تا به همراه اورکلاک پیش‌فرض کارخانه بتواند پردازنده‌ی GTX 1080Ti را به سطح جدیدی برساند. در این سخت افزار یک کلید وجود دارد که با فشار آن به راحتی و بدون انجام هرگونه تنظیماتی، بتوان کارت گرافیک را اورکلاک کرد. شرکت COLORFUL کارت‌های گرافیک iGame GTX1080Ti Vulcan X با استفاده از تکنولوژی انحصاری IPP را تقویت کرده است تا عملکرد و ثبات این سخت‌افزار را به حداکثر ممکن برساند. نمایشگر نصب‌شده روی این کارت نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا به اطلاعات مختلفی از جمله دما، وضعیت و میزان عملکرد این کارت‌ گرافیک دسترسی داشته باشند.

در انتها نیز مادربورد زیبای iGame Z370 Vulcan X توسط COLORFUL معرفی شد که یکی از ویژگی‌های جالب آن استفاده از قطعه‌ی Cooling Armor در بخش مرکزی آن است که توانسته جلوه‌ی بصری منحصربه‌فردی برای این سخت‌افزار به ارمغان بیاورد. این مادربورد می‌تواند از اخرین پردازنده‌های نسل هشتم شرکت اینتل پشتیبانی کند. برای بخش حافظه‌ی رم چهار درگاه نصب و در بخش PCIe نیز سه درگاه در نظر گرفته شده است.

Computex 2018

از ویژگی‌های خاص مادربورد‌های iGame Z370 Vulcan X می‌توان به سیستم صوتی GamerVoice 2.0 اشاره کرد که تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده‌ای را برای گیمر‌ها و کاربران عادی ارائه می‌کند. از سوی دیگر پورت‌های USB این مادربورد کاملا اختصاصی برای مسابقات eSport طراحی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که گیمر بهترین اتصالات را بدون افت کیفیت با دیگر لوازم جانبی پی‌سی خود برقرار کند.


منبع wccftech.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده