// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل BattleHand Heroes

BattleHand Heroes یک بازی کارتی هیجان انگیز با گرافیک بالا است که بازیکن باید همه ابرقهرمانان را یک‌جا جمع کند و شهر سیلورسیتی را از دست شیاطین نجات دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل BattleHand Heroes اثری هیجان‌انگیز و ساخته Kongregate است که با ارائه گرافیک خارق‌العاده و سه بعدی، همه ابرقهرمانان را یک‌جا جمع کرده است. مبارازت بازی به صورت کارتی انجام می‌شود و بازیکنان باید با استراتژی خاصی به حمله و دفاع بپردازند. وظیفه بازیکنان در این بازی اندروید، نجات دادن شهر سیلورسیتی از دست امگا و رسیدن به برج تایتان است.

همان‌طور که گفته شد گیم پلی این بازی آیفون به صورت کارتی است و بازیکنان باید کارت‌های قدرت را به‌دست آورند و تیم قدرتمندی از ابرقهرمانان را تشکیل دهند. تیم شما باید از هر لحاظ قدرتمند باشد تا بتواند بر دشمنان چیره شود و توان مقابله با شیاطین مختلف را داشته باشد. هر قدر که کارت‌های شما بیش‌تر و متنوع‌تر باشد، می‌توانید از تاکتیک‌های تهاجمی بسیار بهتری بهره ببرید و شانس بالایی در پیروزی داشته باشید. هر کدام از کارت‌هایی که کسب می‌کنید، قدرت تهاجمی خاصی را به تیم شما اضافه می‌کند و باعث می‌شود که با برنامه بهتری بتوانید حمله کنید. تجربه کلی بازی این‌گونه است که باید طرح و استراتژی خاصی در حمله‌های خود داشته باشید و با توجه به حریفی که روبه‌روی شما قرار دارد، از کارت‌های خاصی برای حمله و دفاع استفاده کنید. چنین روندی باعث می‌شود که هیجان بازی لحظه به لحظه حفظ شود و حس و حال پیروزی ارزش بالاتری داشته باشد. داستان درگیر کننده بازی نیز یکی از نقاط قوت بازی است که کم کم با آن ارتباط برقرار می‌کنید. این داستان عالی در کمپین بازی، نشان‌دهنده احتمام بیش‌تر سازندگان در زمینه شخصیت پردازی و توجه به ابرقهرمانان بازی بوده است.

BattleHand Heroes

گرافیک بازی به صورت سه‌بعدی و واقعا خارق‌العاده‌ای طراحی شده است که همه حس و حال حمله‌های بازی را به‌خوبی نشان می‌دهد. این گرافیک AAA از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است که می‌توان به انیمیشن‌های خیره‌کننده و حرکات جالب هر ابرقهرمان اشاره کرد. بازی به صورت نوبتی طراحی شده است و با هر بار حمله، میزان سلامتی مشخصی از طرفین کاسته می‌شود. این روند با المان‌های گرافیکی خوبی نشان داده می‌شود. صداگذاری شخصیت‌ها نیز به خوبی انجام گرفته است و به‌خوبی با بخش داستانی بازی همراهی می‌کند. رمز موفقیت هر بازیکنی در بازی، استفاده از ابرقهرمانان قدرتمندتر و کارت‌های منحصربه‌فرد هر کدام است. چنین روندی می‌تواند منجر به ایجاد تیم قدرتمندی شود که هیچ شیطانی توان رویارویی با آن را نخواهد داشت. معمولا بازیکنان با شخصیت‌های خاصی راحت‌تر هستند و تاکتیک مبارزاتی آن‌ها را بهتر پیاده‌سازی می‌کنند. چنین روندی در این بازی نیز برقرار است و رفته رفته ابرقهرمان مخصوص به خود را خواهید یافت.

گرافیک خیره کننده AAA و انیمیشن‌های سه بعدی، از نقاط قوت اساسی بازی BattleHand Heroes است

بازی آن‌قدر در همه بخش‌ها عالی کار کرده است که این کیفیت بالا باعث می‌شود تا استراتژی حمله و دفاع درست به صورت ریزبینانه در بازی، سرنوشت مبارزات را تعیین کند و تنها بازیکنان حرفه‌ای، بتوانند موفقیت‌های بالایی را در بازی کسب کنند. این روند در بخش چند نفره بازی بهتر دیده می‌شود و باید انتظار چالش‌های سخت‌تری را داشته باشید. هر ابرقهرمان نقطه قوت و ضعف خاصی دارد که با شناسایی آن‌ها، می‌توانید ضربه‌های غافل‌گیرانه به‌موقع را به پیکره دشمن وارد کنید. مبارزات همگی تاکتیکی هستند و با افزایش تعداد کارت‌ها، انتخاب یک شیوه درست رفته رفته سخت‌تر می‌شود. بازی کاملا رایگان ارائه شده است و در صورت علاقه می‌توانید برخی از بخش‌های غیرضروری بازی را از طریق خریدهای درون برنامه‌ای دریافت کنید و لذت بیش‌تری از بازی ببرید. یکی از بخش‌های اصلی بازی، درخت مهارت هر ابرقهرمان است. این درخت مهارت در واقع قدرت حملات و دفاع ابرقهرمان قصه ما را در خود ذخیره کرده است و امکان آپگرید در تمامی بخش‌ها را دارا است. از کیتی کارما تا کلود-۹ در بازی حضور دارند و می‌توانند جذاب‌ترین نبردهای کارتی را به ارمغان بیاورند. اگر نگاهی ریزبینانه به بخش کمپین بازی داشته باشیم، متوجه می‌شویم که بازیکن باید در نقش آقای سان‌شاین قرار بگیرد و با قدرت ابرقهرمانی فوق‌العاده‌اش، تیمی از نیروهای قدرتمند را یک‌جا جمع کند. تیم آقای سان‌شاین باید تمام تلاش خود را برای بازگرداندن شهر انجام دهد و شیاطین را از صفحه روزگار محو کند.

BattleHand Heroes

درخت مهارت ابرقهرمانان، یکی از بخش‌های اصلی بازی است

وجود نبردهای تن به تن، باعث ایجاد مبارزات اعتیادآوری می‌شود که باید با دوستان خود تجربه کنید و قدرت استفاده از تفکر و استراتژی خاص خود را به حریفان خود یادآور شوید. این موضوع در واقع یکی از نکات بارز بازی‌های کارتی است که این نبردها را بسیار جذاب می‌کند. شاید در ابتدا علاقه چندانی به بازی‌های کارتی نداشته باشید، اما تنها با تجربه این بازی است که عاشق این سبک می‌شوید و دیگر نمی‌توانید از آن دست بکشید. تنوع بالای ابرقهرمانان بازی، باعث شده است که قشر بزرگی به سمت این بازی کشیده شوند و تجربه جدیدی را در بازی‌های کارتی ایجاد کنند. کارت‌ها تنوع بالایی دارند و یادگیری و اشراف به همه آن‌ها، بازی را تا مدت‌ها تازه و جذاب نگه می‌دارد.

بازی BattleHand Heroes اثر جالب توجهی برای علاقه‌مندان بازی‌های کارتی است که گرافیک خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد و بسیار سرگرم‌کننده است. وجود تنوع بالا در کارت‌های قدرت بازی، باعث می‌شود که مبارزات تاکتیکی بسیاری را شاهد باشیم و هیجان در تک تک این مبارزات حضور داشته باشد. نبردهای چندنفره، بخش هیجان‌انگیز بازی است که مهارت حرفه‌ای بازیکنان را می‌طلبد و باید با بهترین استراتژی‌ها در این بخش حضور داشته باشید. بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون BattleHand Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده