// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

تصاویر هنری جدیدی از دو بازی Ghost of Tsushima و Days Gone منتشر شد

ESA دو تصویر هنری از دو بازی انحصاری کنسول پلی استیشن 4 یعنی Ghost of Tsushima و Days Gone منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، ESA تصاویری انتخابی از مجموعه Into the Pixel را به نمایش گذاشت. این کالکشن در واقع بهترین آثار هنری بر پایه بازی‌هایی ویدیویی را در بر دارد.

در بین آثار منتشر شده به دست ESA، طرح‌هایی هنری از پروژه‌های بخش سرگرمی های تعاملی سونی یعنی Ghost of Tsushima و Days Gone که به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در حال توسعه هستند، دیده می‌شود. طرح هنری Ghost of Tsushima به دست Romain Jouandeu طراحی شده است که دنیای این بازی را به نمایش می‌گذارد. در آن سو Joel Mandish نیز طراحی تصویر هنری بازی Days Gone را انجام داده است که با نام Highway Loot شناخته می‌شود.

تمامی تصاویر یاد شده در این مجموعه که تعداد آنها به ۱۵ قطعه می‌رسد به طور حراج در سایت eBay به فروش می‌رسد. مزایده این آثار در ۵ روز از تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خردادماه) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت بیشترین قیمت را برای تصاویر اعلام کنند و شانس خود را برای خریداری آن امتحان کنند.

در ادامه می‌توانید تصاویر هنری دو بازی Ghost of Tsushima و Days Gone را مشاهده کنید.

days gone

ghost of tsushima

در خبر‌های دیگر حول بازی‌های مذکور می‌توانید آثار هنری بیشتر از گوست آف تسوشیما را نیز در زومجی مشاهده کنید و گفتنی است که هنوز تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده است. در آن سو به نظر بازی Days Gone زودتر از این پروژه عرضه می‌شود؛ چرا که سازندگان اعلام کردند که تاریخ انتشار آن را به‌زودی مشخص خواهند کرد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد این دو بازی به طور انحصاری برای کنسول PS4 در دست ساخت قرار دارند.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های بیشتری می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Ghost of Tsushima و Days Gone در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده