نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Aragami: Shadow Edition منتشر شد

استودیو لینس ورکس به مناسبت انتشار بازی Aragami: Shadow Edition و بسته گسترش‌دهنده Nightfall، تریلر جدیدی را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که نسخه Shadow Edition بازی Aragami و بسته گسترش‌دهنده Nightfall در دسترس کاربران پلی استیشن 4، کامپیوتر و برای اولین بار ایکس باکس وان قرار گرفته است و استودیو مستقل لینس ورکس تریلری را به این مناسبت منتشر کرده است.

بازی Aragami: Shadow Edition شامل بسته گسترش‌دهنده Nightfall، بسته الحاقی Assassin’s Mark و البته بازی اصلی است. بسته گسترش‌دهنده Nightfall دارای داستان، شخصیت‌ها و مکان جدیدی است و در طرف مقابل بسته الحاقی Assassin’s Mark یک DLC کوچک‌تر است که تنها ۱۲ پوسته مختلف برای شخصیت‌های بازی را در دسترس قرار می‌دهد. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود تا به صورت جداگانه بسته Nightfall را خریداری کنند.

بازی Aragami و بسته گسترش‌دهنده Nightfall از کوآپ آنلاین پشتیبانی خواهند کرد و بازیکنان می‌توانند به صورت دونفره به تجربه آنها اقدام کنند. همچنین قابلیت کراس پلتفرم بین نسخه‌های کنسولی و کامپیوتر این بازی و بسته گسترش‌دهنده جدید آن وجود دارد و هر دو آن‌ها را تنها می‌توان به صورت دیجیتالی تهیه کرد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Aragami اثری در سبک مخفی‌کاری است و داستان آن درباره یک روح انتقام‌جو با نام آراگامی است که از جهان پس از مرگ فراخوانده می‌شود و دارای توانایی کنترل سایه‌ها است. بازیکنان در این بازی ماجراجویی جدیدی را با دختری به نام یامیکو آغاز می‌کنند تا به اسرار مربوط به گذشته قاتل پی ببرند. داستان بسته گسترش‌دهنده Nightfall نیز درباره دو قاتل است که رد کیمیاگری را دنبال می‌کنند تا از این طریق بتوانند همراه گمشده خود را بیابند.

بازی Aragami همچنین دارای ابزار ویرایشگر مرحله و پشتیبانی از قابلیت Steam Workshop است که در اسفندماه سال ۹۵ زمانی که فروش بازی از مرز ۱۰۰ هرار نسخه در استیم عبور کرد، به آن اضافه شد. بازی Aragami در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، PC و Xbox One در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

لینس ورکس با انتشار آرگامی قدمی نسبتا محکم را در ساخت یک بازی مخفی‌کاری برداشته است. با این حال، توجه نکردن به برخی موضوعات در گرافیک، باعث شده تا داستان احساسی بازی نتواند تاثیر واقعی را روی بازیکن بگذارد. صداگذاری نامفهوم روی شخصیت‌ها و برخی محدودیت‌ها در گیم‌پلی در صورتی که توجه بیشتری به آنها می‌شد، مسلما در نتیجه نهایی تاثیر مثبتی را می‌گذاشت. البته هنوز هم آرگامی یک بازی مخفی کاری خوب محسوب می‌شود و با توجه به حجم ۲/۵ گیگابایتی بازی تجربه آن خالی از لطف نیست.

 شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده