// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار آپدیت Operation Para Bellum بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

باتوجه به سرورهای آزمایشی بازی Rainbow Six Siege، تاریخ انتشار آپدیت Operation Para Bellum بازی Rainbow Six Siege مشخص شد.

مدتی است که کاربران بازی Rainbow Six Siege، منتظر اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Operation Para Bellum هستند که در جریان یک به‌روزرسانی به همین نام منتشر خواهد شد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی و سرورهای آزمایشی Rainbow Six Siege، زمان عرضه این DLC بسیار نزدیک است.

کاربران می‌توانند در روز پنجشنبه، ۱۷ خرداد ماه (هفت ژوئن) به‌روزرسانی Operation Para Bellum را روی پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان خود دانلود کنند. همانند همیشه، کاربرانی که سیزن‌پس سال سوم را خریداری کرده باشند، از فردا به دو اپراتور مائسترو و آلیبی دسترسی خواهند داشت اما کاربران نسخه عادی بازی، باید یک هفته صبر کنند. به‌عبارتی این دسته از کاربران از تاریخ ۲۴ خرداد ماه (۱۴ ژوئن) به اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six دسترسی خواهند داشت.

با حضور مائسترو و آلیبی، تعداد اپراتورهای بازی Rainbow Six Siege به چهل نفر می‌رسد. این دو در دسته اپراتورهای تدافعی بازی قرار می‌گیرند و جزو واحد ویژه ضدتروریستی Gruppo di Intervento هستند. آلیبی این ویژگی را دارد که یک نسخه هولوگرافیک از خود را برای گمراه کردن دشمنان به سمت‌شان بفرستد؛ این در حالی است که مائسترو می‌تواند یک Turret ضدگلوله را در بخش‌های حساس محیط قرار بدهد تا دشمنان را از بین ببرد. جدای از دو اپراتور ذکر شده، با دانلود آپدیت مورد نظر می‌توانید به نقشه ویلا، بیستمین نقشه Rainbow Six SIege، نیز دسترسی داشته باشید. کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، در توضیحات این نقشه اعلام کرده است که ویلا، تاکتیکی‌ترین نقشه‌ای است که تا به‌حال به Rainbow Six Siege اضافه شده است. نقشه ویلا که یک عمارت ایتالیایی است، دارای تونل‌های مختلف، حیاط و پله‌های گسترده‌ای است که استراتژی‌های مختلفی را در دسترس کاربران هر دو تیم قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های بسته الحاقی Operation Para Bellum می‌توان به بازطراحی نقشه Clubhouse اشاره کرد و از طرفی شاهد اضافه شدن دوربین ضدگلوله، به تعدادی از اپراتورهای بازی هستیم. اپراتورهای مورد نظر می‌توانند از این دوربین به‌عنوان گجت دوم خود استفاده کنند. همچنین می‌توان به قوی شدن اپراتور اکو نیز اشاره کرد که از این پس دارای دو Yokai است. درانتها نیز باید ذکر کنم که آپدیت Operation Para Bellum سیستم انتخاب و بن اپراتورها را به بازی اضافه خواهد کرد. البته این سیستم فعلا در بازی‌های شخصی سازی شده قابل استفاده است. با این حال اگر علاقه‌مند به مطالعه جزئیات کامل به‌روزرسانی فردا بازی Rainbow Six Siege هستید، به اینجا مراجعه کنید.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد تغییرات این آپدیت چیست؟ آیا با تغییراتی که روی اپراتورها اعمال شده است موافق هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده