// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Diggerman

بازی موبایل Diggerman اثر جذابی است که با داشتن یک داستان زیبا و گیم پلی مبتکرانه، بسیار اعتیادآور ظاهر شده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Diggerman اثر جذابی است که یک داستان خوب را در پس گیم‌پلی درخشان خود طراحی کرده است. در این بازی شما در نقش فردی قرار می‌گیرید که پیوسته زمین را حفر می‌کند تا سکه‌های بیش‌تری را کسب کند. در این راه باید باتری چراغ خود را نیز مرتبا شارژ کنید تا دچار خاموشی نشوید و در زیر زمین گیر نکنید. بازی صرفا یک اثر اعتیادآور و آرکید نیست و با داشتن یک داستان جذاب و زیبا، توانسته است قشر زیادی از بازیکنان را به سمت این بازی اندروید جذب کند.

گیم پلی این بازی آیفون به این صورت است که باید با فشار دادن کناره‌های چپ و راست صفحه نمایش گوشی، حفاری با شخصیت اصلی بازی را شروع کنید و تا می‌توانید پایین‌تر بروید. هر چه قدر که بتوانید سکه‌های بیش‌تری را در راه خود کسب کنید و بیش‌تر به زمین نفوذ کنید، امتیاز شما بالاتر می‌رود و رکورد بهتری را ثبت خواهید کرد. این روند کلی بازی نشان دهنده یک اثر اعتیادآور دیگر است که شاید بارها دیده باشیم. اما نکته بارز این بازی وجود یک داستان خوب است که در واقع دلیل این حفاری‌ها را نشان می‌دهد. در طول این حفاری، شما یک چراغ قوه در بالای سر خود دارید که باید با باتری آن را شارژ کنید. باتری‌ها بر سر راه شما وجود دارند و در کنار گرفتن سکه‌ها، باید هر از چندگاهی حواس‌تان به باتری چراغ‌تان هم باشد. بدین ترتیب، چالش بازی سخت‌تر شده است و شما در یک ریتم تند و سریع، باید تا می‌توانید خود را زنده نگه داشته و به سمت پایین حفاری کنید. بعد از یک‌سری مراحل ساده، باس فایت‌های جذابی سر راه‌تان قرار می‌گیرند که عموما مورچه‌های غول پیکر هستند و چالش واقعا سختی را ایجاد می‌کنند.

Diggerman
Diggerman
Diggerman
المان‌ها و موانع چالش برانگیز پرتعداد بازی Diggerman باعث می‌شود بازیکن برای موفقیت به تمرکز بالایی نیاز داشته باشد

گرافیک این بازی به صورت پیکسلی طراحی شده است. محیط بازی از ۵ بخش تشکیل شده است که هر کدام حس و ترکیب رنگی خاصی را ارائه می‌دهند. تله‌ها و موانع هر کدام از محیط‌ها کاملا منحصربفرد هستند و می‌توانند دردسر ساز شوند. چنین روندی کمک می‌کند که بازی تا انتها حس و حال رقابتی و رکوردزنی خود را داشته باشد و بازیکن همواره حواسش به بازی خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، مورچه عظیم در بازی نقش باس فایت‌های هیجان انگیزی را ایفا می‌کنند که شکست دادن آنها مشکل است و می‌تواند هر بار چالش خاصی داشته باشد. بازی دارای چند مانع مشخص است که می‌تواند برای شما دردسر ساز شود. ریتم بازی رفته رفته تندتر می‌شود و بدین صورت، موانع نیز چالش‌های سخت‌تری محسوب می‌شوند. در واقع این سرعت را خود شما تعیین می‌کنید و از آن‌جایی که باید سرعت بیش‌تری در جمع آوری باتری برای چراغ خود داشته باشید، باید سریع حرکت کنید. در مسیر شما سنگ‌هایی وجود دارند که اگر به آنها برخورد کنید، غلت می‌خورند و می‌توانند شما را له کنند. سنگ‌هایی هم هستند که خرد می‌شوند و با چند ضربه به آن، می‌توانید نابودش کنید. شمع‌ها و شبکه توری از موانع دیگر بازی هستند که در صورت برخورد به آنها می‌سوزید و باید از اول کار را شروع کنید.

 یکی از نکات مثبت بازی، امکان ذخیره کردن چک‌پوینت بازی است. توسط این قابلیت می‌توانید با پرداخت پول، دیگر از ابتدا کار را شروع نکنید و فرصت بیش‌تری برای رسیدن به مراحل و محیط‌های دیگر داشته باشید. حتی می‌توانید از قابلیت استخدام کارگرانی برای راحت‌تر کردن مسیر حرکتی‌تان استفاده کنید. این کارگران می‌توانند روند حفاری را راحت‌تر و در برابر برخی از موانع ایستادگی کنند.

Diggerman
Diggerman
Diggerman

بازی Diggerman اثر جذابی است که در ارائه یک گیم‌پلی اعتیادآور موفق ظاهر می‌شود و بسیار سرگرم کننده است. وجود محیط‌های جذاب به همراه موانع پرتعداد و چالش برانگیز، نکاتی هستند که کمک می‌کند بازی برای روزهای طولانی، سرگرم‌تان کند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های آرکید روی گرافیک دوبعدی هستید، بازی می‌تواند شدیدا راضی کننده باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Diggerman


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده