نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۶

شایعه: مایکروسافت در تلاش برای خرید استودیوی Playground Games است

با توجه به برخی اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه، به‌نظر می‌‌رسد که کمپانی مایکروسافت در تلاش بوده است تا مالکیت استودیوی Playground Games را به‌دست بیاورد. 

بر اساس برخی اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که کمپانی مایکروسافت خرید استودیوی Playground Games، سازنده‌ی سری بازی Forza Horizon را در دستور کار خود قرار داده است.

بنابر شواهد منتشر‌شده در وب‌سایت wccftech، نام Keith Dolliver (کیث دالیور) در تاریخ ۸ خرداد به عنوان رییس جدید پلی گراند گیمز در Companies House ثبت شده است. Companies House از وب‌سایت‌های رسمی دولت انگلستان است که اطلاعاتی کامل از شرکت‌ها و کمپانی‌های ثبت‌شده را در خود جای داده است.

دالیور که به عنوان معاون و مشاور ارشد در کمپانی مایکروسافت شناخته می‌شود پیش‌تر نیز به عنوان رییس و گرداننده‌ی اصلیِ برخی دیگر از کمپانی‌های تحت مالکیت مایکروسافت فعالیت کرده است؛ کمپانی‌هایی که از میان آن‌ها می‌توان به ریر، لاین هد و اسکایپ اشاره کرد.

حال با توجه به سیاست تازه‌ی مایکروسافت در خصوص تمرکز مجدد روی بازی‌های First party (که مالکیت‌ آن‌ها کاملا به کمپانی صاحب پلتفرم، یعنی مایکروسافت تعلق دارد) و همچنین برخی شایعات در خصوص ساخت نسخه‌ای تازه از سری Fable توسط Playground Games، اخبار و حدس‌ و گمان‌های مذکور در این‌باره کاملا منطقی به نظر می‌رسند. سری Forza همواره منحصرا برای پلتفرم‌های ایکس باکس و کامپیوتر عرضه شده و سری Fable نیز همیشه یکی از بازی‌های انحصاری مایکروسافت بوده است.

همکاران ما در تیم زومجی شما را با آخرین اخبار و بیانیه‌های رسمی در این زمینه همراهی خواهند کرد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده