// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ انتشار بازی Code Vein مشخص شد

کمپانی Bandai Namco تاریخ انتشار بازی Code Vein را مشخص کرد و اطلاعاتی از نسخه‌های ویژه بازی را به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) تاریخ انتشار بازی Code Vein که در سبک اکشن و نقش‌ آفرینی طراحی شده است، مشخص کرد. این بازی در تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر ماه)‌ برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود.

وقایع بازی در دنیای آخرالزمانی جریان دارد که کاراکتر اصلی آن با انجام فعالیت‌های خون آشام محور به خود قدرت می‌بخشد. گفتنی است که سیستم مبارزات این بازی از سری محبوب و دشوار Dark Souls الهام گرفته است.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ عرضه بازی، سازندگان از نسخه کالکتور بازی Code Vain نیز رونمایی کردند. نسخه Collector این بازی شامل یک مجسمه از کاراکتر زن این بازی یعنی Mia Karnestien می‌شود. در کنار این آیتم فیزیکی، خریداران از موسیقی متن و کتاب هنری دیجیتالی در کنار آیتم‌های شخصی سازی بهره‌مند می‌شوند که سازندگان آن را با نام The Insatiable Bloodthirst معرفی کرده‌اند.

همچنین کمپانی باندای نامکو اظهار داشت که کاربرانی که بازی Code Vein را پیش خرید کنند، به آیتم‌هایی همچون سلاح و غیره از سری بازی God Eater دست پیدا می‌کنند. همچنین یک آیتم شال مانند با نام Venous Claw به همراه کد اضافی خون و تجهیزاتی به طور انحصاری برای پیش خرید کنندگان این بازی در نظر گرفته شده است.

کمپانی باندای نامکو به تازگی اعلام کره است که حالت چند نفره نیز در بازی Code Vein وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با دعوت کردن دوستان خود در محیط خاصی از آنها درخواست کمک کنند. ناشر این بازی اعلام کرد که به طور «جدی» به ساخت IPهای جدید می‌پردازد و از این رو منتظر دنیا و بازی‌های جدید از این کمپانی ژاپنی باشید.

برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده