نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

افزایش احتمال بازگشت سریال Teen Titans

تارا استرانگ اعلام کرد که بازگشت احتمالی سریال Teen Titans به موفقیت انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies بستگی دارد.

ماه فروردین امسال بود که مایکل جلنیک، تهیه کننده انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies، از احتمال بازگشت سریال انیمیشنی Teen Titans (تایتان‌های نوجوان) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال بازگشت و احیای سریال Teen Titans برای فصل جدید افزایش یافته است. تارا استرانگ، صداپیشه شخصیت ریون در انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود گفت که در صورتی که این انیمیشن سینمایی در گیشه موفق شود، ممکن است دستور ساخت فصل ششم سریال Teen Titans صادر شود که در واقع سریال اصلی این مجموعه است که براساس آن سریال انیمیشنی !Teen Titans Go (تایتان‌های نوجوان به پیش) و در ادامه یک انیمیشن سینمایی ساخته شده است. 

سریال Teen Titans در ۵ فصل ۱۳ قسمته تولید شد و بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ از شبکه کارتون نتورک به روی آنتن رفت. علاوه بر این، انیمیشن Teen Titans: Trouble in Tokyo، نسخه بلند و سینمایی این مجموعه بود که در سال ۲۰۰۶ از شبکه کارتون نت‌ورک منتشر شد. پس از آن در سال ۲۰۱۳ سریال Teen Titans Go که نسخه متفاوتی از این مجموعه بود، منتشر شد و در حال حاضر فصل چهارم آن در حال پخش است. دیوید اسلیک در سال گذشته گفته بود که دلایل مختلفی از جمله کاهش تعداد بیننده و لغو قرارداد ساخت و فروش اسباب‌بازی‌های سریال توسط باندای نامکو، دلیل لغو ساخت ادامه سریال Teen Titans بوده است.

این در حالی است که سریال انیمیشنی Young Justice (عدالت جویان جوان) برای فصل سوم که Young Justice: Outsiders نام دارد، نیز باز خواهد گشت و این سریال قرار است از شبکه دی سی یونیورس منتشر شود. این احتمال وجود دارد که سریال Teen Titans نیز از این شبکه استریم جدید پخش شود. انیمیشن Teen Titans GO! to the Movies قرار است در تاریخ ۲۷ جولای امسال (۵ مرداد) اکران شود. در این انیمیشن سینمایی شاهد حضور شخصیت‌هایی چون رابین، ریون، سایبورگ، بیست بوی و استارفایر خواهیم بود و دث استروک با صداپیشگی ویل آرنت، شخصیت شرور اصلی این انیمیشن است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده