نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

بازیگر نقش کوییک سیلور از تم داستانی فیلم X-Men: Dark Phoenix سخن گفت

ایوان پیترز، بازیگر نقش شخصیت کوئیک سیلور در فیلم مورد انتظار X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس)، از تم کلی داستانی فیلم جدید این مجموعه سخن گفت.

ایوان پیترز، ستارهٔ فیلم جدید مجموعهٔ مردان ایکس، یعنی فیلم مورد انتظار X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس)، در سخنانی چنین گفت که فیلم جدید این مجموعه تاریک‌تر و دراماتیک‌تر خواهد بود و به مبحث دوستی و خانواده می‌پردازد. اوضاع فیلم‌های مرتبط با دنیای مجموعهٔ مردان ایکس بالا و پایین زیاد دارد؛ جدا از موفقیت فیلم Deadpool 2 (دِدپول ۲) و احتمالاً بدون مشکل پیش رفتن مراحل تولید و ساخت فیلم X-Force (ایکس فورس)، برخی از دیگر فیلم‌های این مجموعه یا در اکران دچار تأخیر شده‌اند یا همچون فیلم Gambit (گامبیت) در مراحل تولید و ساخت دچار مشکل می‌شوند. بیشتر مشکلات فیلم Gambit مربوط به قرارداد بین والت دیزنی و فاکس می‌شود که تا اوایل ۲۰۱۹ نهایی نخواهد شد. از همین روی رایان رینولدز نیز در مصاحبهٔ خود با سایت اینترتینمنت ویکلی چنین گفته بود که هیچ اطلاعی از ساخت فیلم‌های مرتبط با مجموعهٔ مردان ایکس در آینده، ندارد. هنوز کارگردان فیلم Gambit مشخص نشده است، اما سیمون کینبرگ، تهیه‌کنندهٔ مجموعه فیلم‌های مردان ایکس در سخنانی اعلام کرد که ساخت این فیلم با نقش‌آفرینی چنینگ تیتوم متوقف نشده است و پروژه در حال پیشرفت است و این آخرین خبر راجع به فیلم Gambit است. دو فیلم دیگر این مجموعه نیز با تأخیر در اکران مواجه شده بودند؛ فیلم X-Men: Dark Phoenix که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان‌ماه ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ٔ سینما برود و فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) که قرار بود در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفندماه ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مردادماه ۱۳۹۸) روی پردهٔ سینما برود.

Silver

تا این لحظه تریلری از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر نشده است. گفتنی است چند ماه پیش بود که چند تصویر از مراحل فیلمبرداری این فیلم منتشر شد و از آن زمان نه تصویری و نه تریلر و تیزری از فیلم جدید کمپانی فاکس قرن بیستم منتشر نشده است. زمان زیادی تا آغاز مراسم کمیک کان شهر سن دیگو باقی نمانده است و احتمال می‌رود در این مراسم پوستر یا تریلری از این فیلم منتشر شود. ایوان پیترز، بازیگر نقش شخصیت کوئیک سیلور، در سخنانی کوتاه از تِم کلی داستان و شخصیتی که وی قرار است در فیلم X-Men: Dark Phoenix ایفا کند، صحبت کرده است و تا زمان آغاز مراسم کمیک کان شهر سن دیگو، می‌توان به گفته‌های وی دلخوش بود. ایوان پیترز مصاحبه‌ای با سایت Den of Geek راجع به فیلم American Animals (حیوانات آمریکایی) داشت و در حین مصاحبهٔ خود، اشارهٔ مختصری نیز به فیلم جدید مجموعهٔ مردان ایکس داشت. با وجود اینکه این بازیگر از جزئیات داستانی سخنی نگفت، اما از صحبت‌های وی می‌توان برداشتی کلی از تِم داستان فیلم جدید داشت. صحبت‌های ایوان پیترز را راجع به فیلم X-Men: Dark Phoenix می‌خوانیم:

فکر می‌کنم عنوان فیلم خود گویای همه‌چیز است: این فیلم، فیلمی کمی تاریک‌تر و دراماتیک‌تر در دنیای مجموعهٔ مردان ایکس خواهد بود. فیلم در مورد شخصیت فینیکس است و قرار است کشمکش‌های درونی شخصیت جین گری و اینکه در آخر چطور با آن‌ها کنار خواهد آمد، نشان داده شود و البته اینکه چه کسانی دوستان حقیقی شما هستند؛ اینکه در زمان‌های سخت چه کسانی به یاری شما می‌شتابند. بنابراین فیلم X-Men: Dark Phoenix به این مورد و همچنین خانوادهٔ مردان ایکس خواهد پرداخت و من فکر می‌کنم فیلمی جدی است.

فیلم X-Men: Dark Phoenix، فیلمی کمی تاریک‌تر و دراماتیک‌تر در دنیای مجموعهٔ مردان ایکس خواهد بود و به کشمکش‌های درونی شخصیت جین گری و روابط درون خانوادگی افراد این مجموعه خواهد پرداخت

با اینکه جزئیات داستانی با این گفته‌های ایوان پیترز مشخص نشده است، اما همین سخنان کلی وی راجع به تِم داستانی فیلم جدید مجموعهٔ مردان ایکس و درگیری‌های درونی جین گری و روابط درون خانوادگی اعضای این مجموعه و نشان دادن دوستی‌های واقعی، خبر از داستانی متفاوت و جذاب می‌دهند. احتمالاً در فیلم جدید روابط محکم درون خانوادگی شخصیت‌های قدیمی داستان نشان داده خواهد شد و اینکه در شرایط سخت و دشوار، برخی دوستی‌ها نزدیک‌تر و محکم‌تر و برخی دوستان از دایرهٔ دوستی خارج می‌شوند. ایوان پیترز پیش‌تر در سخنانی گفته بود که نقش وی در فیلم جدید چیزی بیش از یک عضو معمولی مردان ایکس است. در فیلم‌های قبلی این مجموعه دیدیم که ایوان پیترز و دیگر اعضای جدید مجموعهٔ مردان ایکس، با پوششی جدید نسبت به کمیک‌ها معرفی شدند و به نظر در فیلم جدید تغییرات تنها محدود به لباس‌های شخصیت‌ها نخواهد بود و هر کدام از شخصیت‌های جدید، نقش تکه پازلی را در دنیای مجموعهٔ مردان ایکس ایفا خواهند کرد.

کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ است. با وجود اینکه این فیلم اولین تجربه کارگردانی او به شمار می‌رود، اما کینبرگ با این مجموعه غریبه نیست و به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در پروژه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی دنیای مردان ایکس از جمله فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی)، فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) و فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس)، حضور داشته است.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده