نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

بازی پیکسلی زامبی محور Big Day معرفی شد

کمپانی زودیاک اینتراکتیو و استودیو سونیک شیلد بازی اکشن نقش‌آفرینی پیکسلی جدیدی را با نام Big Day برای کامپیوتر معرفی کردند.

اگر از طرفداران زامبی‌ها و بازی‌های پیکسلی هستید، ممکن است کمپانی زودیاک اینتراکتیو و استودیو سونیک شیلد اثری باب میل شما داشته باشند؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این ناشر و توسعه‌دهنده بازی جدیدی را با نام Big Day معرفی کرده‌اند که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

با اینکه جزئیات زیادی از بازی Big Day منتشر نشده است، اما می‌دانیم که این بازی اثری اکشن نقش آفرینی و ایزومتریک است که در جهانی مملو از زامبی‌ها جریان دارد. شما در این بازی با انبوهی از نامیراها مبارزه می‌کنید، به دنبال دختر گم‌شده خود می‌گردید و معمای پشت طغیان زامبی‌ها را حل خواهید کرد.

افزون بر این، تصاویر جدیدی از بازی زامبی محور Big Day منتشر شده است که نگاهی اجمالی به آنچه در این بازی شاهد آن خواهیم بود، دارد. همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، این تصاویر گیم‌پلی بازی، سلاح‌های مختلفی که بازیکنان از آن‌ها استفاده خواهند کرد، نقشه‌ها و اردوگاه‌هایی را به نمایش در می‌آورد که در آن‌ها می‌توان به بررسی موجودی کالاها، انتخاب سلاح‌ها و کاراکترها اقدام کرد.

Big Day

در حال حاضر تنها از کامپیوتر به عنوان پلتفرم مقصد بازی Big Day یاد شده است و نمی‌دانیم که آیا شاهد انتشار آن برای کنسول‌ها نیز خواهیم بود یا خیر. همچنین حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Big Day نیز در صفحه استیم آن به نمایش در آمده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 10
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • شبکه: اتصال Broadband Internet
  • فضای مورد نیاز: ۱ گیگابایت

سیستم پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 10
  • حافظه رم: ۴ گیگابایت
  • شبکه: اتصال Broadband Internet
  • فضای مورد نیاز: ۲ گیگابایت

شایان ذکر است که کمپانی Zodiac Interactive انتشار بازی‌هایی نظیر بازی Candleman: The Complete Journey و بازی Tales of the Neon Sea را نیز بر عهده دارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده