// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

کامپیوتکس 2018: شرکت Klevv از SSDها و کیت‌های رم RGB خود رونمایی کرد

شرکت Klevv در نمایشگاه Computex 2018 از SSDها و کیت‌های حافظه‌ی رم RGB جدید خود رونمایی کرد.

شاید بتوان گفت یکی از هیجان‌انگیز‌ترین رونمایی‌های انجام‌شده در نمایشگاه Computex 2018 کیت‌های حافظه CRAS X از تولیدات جدید شرکت کره‌ای Klevv است.

این شرکت کره‌ای همیشه سعی کرده که در سطح بالاتری نسبت به شرکت‌های دیگر عمل کند و این امر باعث شده تا از دید کاربران محصولات تولیدی آنها به عنوان محصولات رده‌ بالا و گران‌ قیمت طبقه‌بندی شوند. در نمایشگاه Computex 2018 این شرکت از یک SSD با نام CRAS X رونمایی کرده است که اولین کیت حافظه‌ی M.2 جهان است که بدون نیاز به هرگونه هدر یا کابل از نورپردازی RGB استفاده می‌کند.

از نظر فنی این محصول زیبا یک درایو PCIe Gen3 X4 M.2 است که با استفاده از آخرین فناوری‌های NVMe طراحی شده که بتواند علاوه‌ بر زیبایی چشم‌نواز خود، یک عملکرد فوق‌العاده سریع را برای کاربران به ارمغان بیاورد. یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این کیت‌های جدید Low Density Parity Check یا LDPC نام دارد که اعمال مختلفی از جمله اصلاح خطای دوگانه و تشخیص خطاها‌ی دوگانه (SECDED) را ممکن می‌سازد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به یک سطح جدید از امنیت داده‌ها به شکل ECC دست پیدا کنند.

computex 2018

در کنار این SSD زیبا و پرقدرت،‌ شرکت Klevv از حافظه‌های رم CRAS X نیز رونمایی کرد. طبق گفته‌های این شرکت رم‌های ذکر شده از تکنولوژی نورپردازی RGB بهره‌ می‌برند و برای طراحی ظاهر آن‌ها از بازی StarCraft الهام گرفته شده است.

این حافظه‌های رم با نرم‌افزار‌های تنظیم نورپردازی شرکت‌های تولید کننده‌ی مادربورد از جمله ASUS Aura Sync ،Gigabyte Fusion و MSI Mystic Light هماهنگی کامل دارند. 

در انتها باید بگوییم که ماژول‌های CRAS X SSD طبق اعلام شرکت در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری روانه بازار خواهند شد و در حجم‌های ۱۲۰، ۲۴۰ و ۴۸۰ گیگابایت در دسترس قرار خواهند گرفت. در مورد تاریخ عرضه و قیمت رم های مذکور هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

 اگر به دنبال اطلاع از قیمت اس اس دی لپ تاپ و .. هستید، از طریق بخش محصولات زومیت و با مقایسه قیمت SSD ای دیتا، SSD وسترن، SSD سامسونگ و دیگر برندهای معتبر با یکدیگر می‌توانید به راحتی ارزان‌ترین فروشنده‌ی معتبر محصول موردنظر خود را یافته و از آن خرید کنید. 


منبع kitguru.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده