// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

Forsaken، نام بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2

استودیو بانجی در توییتر خود اعلام کرد که بسته الحاقی جدید بازی Destiny 2، فورسیکن نام دارد.

بازی Destiny 2 از زمان معرفی‌اش تا به امروز از سوی تیم سازنده آپدیت‌های مختلفی را دریافت کرده است تا کاربران این بازی MMO تیراندازی بتوانند تجربیات جدید و بهتری را کسب کنند. در این میان بسته الحاقی Warmind بازی Destiny 2 نتوانست نظر مثبت تمامی کاربران و حتی منتقدان را به‌خود جلب کند و عده‌ای در جریان بازخوردهای خود اعلام کرده بودند که استودیو بانجی (Bungie)، سازنده بازی Destiny 2، باید اکسپنشن‌های خود برای این بازی را عمیق‌تر و بهتر توسعه دهد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو بانجی در جریان یک توییت نام بسته الحاقی بعدی بازی Destiny 2 را اعلام کرد. Forsaken نام دومین اکسپنشن بازی است که گفته شده است به‌زودی (احتمالا امروز) در جریان یک لایو استریم به‌صورت کامل معرفی می‌شود. با اینکه اطلاعات خاصی فعلا از فورسیکن در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد شباهت‌هایی به بسته الحاقی The Taken Kings بازی Destiny داشته باشد؛ شباهت از این نظر که بسته لحاقی Forsaken همانند بسته الحاقی ذکر شده، فقط محتویات داستانی و ماموریت‌ها و Raidهای جدید را در خود جای نداده است و شاهد یک سری تغییرات در گیم‌پلی و ساختار بازی نیز خواهیم بود. درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Destiny 2 چیست؟ آیا از تجربه این بازی لذت برده‌اید؟ بازی Destiny 2 توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند و زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده