نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

اطلاعاتی از بازی Hitman 2 فاش شد؛ احتمال معرفی در ۱۷ خرداد

با توجه به اطلاعات و سرنخ‌های ارائه‌شده توسط کمپانی برادران وارنر، احتمالا در تاریخ ۱۷ خرداد شاهد معرفی رسمی بازی Hitman 2 خواهیم بود.

Hitman یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سری بازی‌های مخفی‌کاری است که استودیو IO Interactive در سال ۲۰۱۶ آن را در قالب یک بازی اپیزودیک ریبوت کرد و البته بعدا، این اپیزود‌ها را در کنار هم جمع و به عنوان یک بازی کامل هم روانه بازار کرد. حال به نظر می‌رسد که دنباله این بازی با نام Hitman 2، به‌زودی رسما معرفی خواهد شد و طی روز‌های اخیر، اشاره‌هایی به این بازی شده است. 

به طور دقیق‌تر، ابتدا حساب کاربری توییتر رسمی هیتمن با انتشار یک توییت عجیب، به‌نوعی به یک رونمایی در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) اشاره کرد. این تاریخ همزمان با رویداد پیش از E3 کمپانی برادران وارنر است که در آن، شاهد رونمایی از بازی یا بازی‌هایی خواهیم بود. از طرف دیگر حساب توییتر برادران وارنر هم تصویری از یک ماشین مسابقه‌ای را که روی آن نماد Hamsun دیده می‌شود، توییت کرده است. Hamsun اشاره‌ای به کمپانی نفتی خیالی است که بازیکنان بازی Hitman 2016 با آن آشنا هستند.

در نهایت اخیرا لوگویی هم از بازی Hitman 2 در سایت رسمی برادران وارنر دیده شده است که وقتی تمام این اطلاعات را کنار هم بگذاریم، می‌توان نتیجه گرفت که در تاریخ ۱۷ خرداد، شاهد معرفی رسمی این بازی خواهیم بود. 

نظر شما در مورد احتمال معرفی این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده