// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

معرفی بازی موبایل Rise Up

Rise Up یکی از چالش برانگیزترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ در بین بازی‌های موبایل است که در آن باید به هر قیمتی با یک دایره از بادکنک خود محافظت کنید. با معرفی این بازی‌ در زومجی همراه باشید.

بازی‌های بی انتها و رکوردی امروزه در پلتفرم موبایل بسیار پرطرفدار هستند و بازی‌های بسیار خوب و باکیفیتی نیز در بین آنها دیده می‌شود. شاید از معدود ایرادهایی که به این بازی‌ها وارد باشد، شباهت بعضی از آنها به هم یا خسته‌کننده شدن آنها پس از گذشت زمان باشد. البته هر از گاهی هم بازی‌های مستقل و با ایده‌های تازه و نابی نیز عرضه می‌شوند که به سرعت جدول‌های استور‌های اپل و گوگل را در می‌نوردند و نامی برای خود دست و پا می‌کنند. بازی Rise Up یکی از همین بازی‌های خوش‌ساخت و زیبا با ایده‌ی جدید است که توسط Serkan Ozyilmaz برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS توسعه داده شده و رده یک سبک ماجراجویی در اپ‌استور را به خود اختصاص داده است. این بازی اندروید که به صورت رایگان در ‌اپ‌استور و پلی‌استور قابل دسترس است، با کسب میانگین امتیاز ۴.۳ ستاره از ۵ ستاره رضایت بازیکنان از این بازی تازه و چالش برانگیز را نشان ‌می‌دهد.

بازی Rise Up
بازی Rise Up
بازی Rise Up

گیم‌پلی و ایده‌ی کلی بازی Rise Up بسیار ساده و در عین حال جذاب است. در این بازی بی انتها باید با حرکت دادن دایره‌ی محافظ در اطراف بادکنک خود مانع از برخورد هر مانعی به آن شوید. این امر در ظاهر شاید ساده به نظر برسد و چالشی در خود نداشته باشد، اما دنیایی از موانع متحرک مختلف مانع از رسیدن بادکنک شما به انتهای بازی یا حتی ثبت رکورد‌های بالا خواهد شد. در هر نوبت بازی ترتیب مانع‌ها و نوع مانع‌ها به طور کلی تغییر می‌کند و می‌توان گفت که هیچ دو تجربه‌ای از این بازی برای بازیکن یکسان نخواهد بود. این مسئله باعث شده که بازی ارزش تکرار بسیار بالایی داشته باشد و برای مخاطب خسته‌کننده نشود.

بازی Rise Up
بازی Rise Up
بازی Rise Up

بازی آیفون Rise Up علاوه بر حالت بی انتها که برای ثبت رکورد است، میزبان بخشی به نام چالش‌ها (Challenges) نیز هست که در آن باید با ۳ بادکنک یا به عبارتی ۳ جان از بین تعداد مشخصی مانع عبور کرد و در پایان با سیستم امتیازدهی آشنای ۳ ستاره که در اینجا ۳ بادکنک هستند، عملکرد بازیکن سنجیده می‌شود. سیستم Achievements بازی هم در ازای تکرار بازی به تعداد مشخص یا ماموریت‌های جانبی دیگر طرح‌ها و رنگ‌هایی مختلفی را برای بازیکن آزاد می‌کند که بازی حتی در این زمینه هم تکراری نشود.

بازی Rise Up در عین زیبایی ظاهری چالش‌های تازه‌ای به سبک بازی‌های بی انتها می‌آورد

کنترل‌ بازی نیز بسیار ساده است و باعث شده تا تمام بازیکنان راحت به انجام بازی بپردازند. با لمس صفحه نمایش و حرکت دادن دایره‌ی محافظ باید مانع برخورد موانع مختلف که در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف هستند شد. این دایره‌ی محافظ تخریب پذیر نیست و با آن می‌توان تمامی موانع را دفع کرد که البته این کار به سرعت عمل بالا و دقت بسیار زیادی نیاز دارد. فیزیک بازی بسیار واقع گرایانه طراحی شده و برخورد اجسام به یکدیگر و حتی جاذبه و پایین آمدن آنها به خوبی در بازی طراحی شده‌ است که انجام بازی را سخت‌تر و چالش برانگیزتر هم می‌کند. گرافیک رنگارنگ و طراحی‌های مینیمالیستی و تخت بازی Rise Up چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. به روز بودن این طراحی‌ها به درستی یکی از عوامل موفقیت بازی و شماره یک بودن در جدول بازی‌های ماجراجویی اپ‌استور است.

اگر به دنبال یک بازی دشوار و چالش برانگیز با ایده‌ای نو و طراحی‌های زیبا و چشم‌نواز هستید، Rise Up یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به حساب ‌می‌آید.

دانلود بازی اندروید  و آیفون Rise Up


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده