نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

سونی پیش از نمایشگاه E3 2018 از سه بازی PS4 رونمایی می‌کند

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرد که پیش از نمایشگاه E3 2018 از سه بازی جدید پلی‌استیشن 4 رونمایی خواهد کرد و تاریخ انتشار یکی از بازی‌های این کمپانی را مشخص می‌کند.

تا آغاز نمایشگاه E3 2018 زمان زیادی باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در بلاگ رسمی خود از معرفی سه بازی پلی‌ استیشن 4 و اعلام تاریخ انتشار یک بازی پیش از این نمایشگاه خبر داده است.

ظاهرا کمپانی سونی مسیر تازه‌ای نسبت به سال‌های گذشته در پیش گرفته است و قصد دارد تا پیش از شروع نمایشگاه E3 2018 به معرفی چندین بازی بپردازد. طبق اعلام این کمپانی، از چهارشنبه هفته جاری هر روز در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران شاهد یک معرفی خواهیم بود.

در تاریخ شانزدهم خردادماه (۶ ژوئن) از یک بازی جدید PS4 رونمایی خواهد شد که از هدست پلی‌ استیشن VR پشتیبانی می‌کند. در تاریخ هفدهم خردادماه (۷ ژوئن) تاریخ انتشار یکی از بازی‌های استودیوهای جهانی سونی مشخص خواهد شد. در تاریخ هجدهم خردادماه (۸ ژوئن) از بازی دیگری برای پلی استیشن 4 رونمایی می‌شود و در تاریخ نوزدهم خردادماه (۹ ژوئن) شاهد معرفی یک بازی PS VR خواهیم بود. همچنین در تاریخ بیستم خردادماه (۱۰ ژوئن) جزئیاتی از انتشار یک بازی «مورد انتظار» پلی استیشن VR منتشر خواهد شد.

البته این بدان معنا نیست که چیزی برای نمایشگاه E3 2018 باقی نخواهد ماند، زیرا اطلاعیه این کمپانی به وضوح بیان می‌کند که «بخش اصلی» در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح بیست‌ودوم خردادماه در کنفرانس سونی به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید برای اطلاع از زمان دقیق و جزئیات کنفرانس تمام شرکت‌ها در نمایشگاه E3 2018 به اینجا مراجعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده