نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

سرورهای بازی Evolve به زودی بسته خواهند شد

تابستان امسال سرورهای بازی شوتر و چندنفره‌ی Evolve آفلاین خواهند شد و بازیکنان دیگر قادر به تجربه این بازی نخواهند بود.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Evolve، اثر شوتر و آنلاین ساخته‌ی دو شرکت 2K Games و Turtle Rock، قرار است سرورهایش را در ماه سپتامبر( شهریور-مهر) امسال آفلاین کند و درنتیجه بخش عظیمی از قابلیت‌های آنلاین این بازی غیرفعال خواهد شد.

با توجه به انتشار خبر پایان پشتیبانی از این بازی در اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی (مهر-آبان ۹۵) توسط کمپانی ترتل‌راک و خبری که درحال خواندنش هستیم، می‌توان متوجه شد که این بازی آخرین روز‌های خود را سپری می‌کند. البته کاربران هنوز می‌توانند بازی Legacy Evolve را،که پس از تایید پایان پشتیبانی ترتل‌راک از بازی در دسترس کاربران قرار گرفت به صورت اتصال محلی تجربه کنند.

سرورهای این بازی قرار است در تاریخ ۳ سپتامبر سال ۲۰۱۸ (۱۲ شهریور) میلادی بسته شوند و درنتیجه کاربران PC نمی‌توانند به حالت Hunt، بخش ربته‌بندی یا leaderboards و فروشگاه داخلی این اثر دسترسی داشته باشند. گفتنی است بازی Evolve: Stage 2، نسخه‌ی رایگان این بازی، قرار است از دسترس کاربران پی سی خارج شود.

گفته شده است که فروشگاه داخلی بازی در تاریخ ۲ جولای (۱۱ تیر) بسته خواهد شد و در نتیجه توانایی  خرید آیتم یا پول مجازی داخل بازی، از دسترس کاربران خارج خواهد شد که همین موضوع بازیکنان را نگران کرده است. اما سازندگان قول داده‌اند که حتی بعد از بسته شدن سرورهای بازی، بازیکنان می‌توانند DLCها و محتویاتی را که خریداری کرده بودند در اختیار داشته باشند. تمامی شکارچیان، هیولا و پوشش‌هایی که بازیکنان قبل از بسته شدن سرورها خریداری کرده‌اند، بعد از بسته شدن‌ آنها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

حالت‌های Hunt ،Nest ،Rescue ،Defend ،Quick Play ،Custom Match و Evacuation در بخش چندنفره و حالت‌های Evacuation، Quick Play و Custom Matchهای بخش تک‌نفره نیز هنوز در دسترس کاربران هستند.

بازی Evolve در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شد و ایده‌های بلندپروازانه‌اش مورد توجه منتقدان قرار گرفت ولی در نهایت نتوانست جامعه‌ی بزرگی از بازیکنان را دور هم جمع کند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده