نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۶

کمپانی Limited Run Games در E3 2018 کنفرانس مستقل برگزار خواهد کرد

اخبار منتشر‌شده حاکی از آن هستند که کمپانی Limited Run Games در رویداد E3 امسال کنفرانس مطبوعاتی مستقل خود را برگزار خواهد کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر‌شده از جانب استودیوی Limited Run Games، این کمپانی در رویداد E3 2018 کنفرانسی مطبوعاتی را برگزار خواهد کرد. کنفرانس این استودیو که بیشتر به ساخت بازی‌های کوچک و مستقل شهرت دارد در روز جمعه ۲۱ خرداد ساعت ۱۱:۳۰ شب (به وقت تهران) به صورت زنده روی توییچ پوشش داده خواهد شد.

با کمک کمپانی Limited Run Games استودیو‌های مستقل می‌توانند در کنار فروش‌ دیجیتالی بازی‌های خود، نسخه‌های فیزیکی آن‌ها را نیز با تعداد محدود در اینترنت به فروش برسانند. در واقع هدف اصلی به وجود آمدن این کمپانی، حمایت از این‌گونه بازی‌ها و جلوگیری از فراموش شدن آثار مستقل و کوچک اما در عین حال باکیفیت است؛ خصوصا برای افرادی که بیشتر مایلند بازی‌ها را روی دیسک یا کارتریج تهیه و تجربه کنند. همان‌طور که از نام این کمپانی نیز پیدا است، Limited Run Games به‌هیچ عنوان اهل عرضه‌ی مجدد بازی‌های قدیمی‌تر نیست، بلکه هر بار آثار جدید را به شکلی محدود و با مدت زمان محدود در قالب نسخه‌های فیزیکی عرضه و پشتیبانی می‌کند.

دیگر کمپانی‌های بازی‌سازی نیز پیش‌تر تاریخ کنفرانس‌های خود در رویداد E3 امسال را اعلام کرده‌اند. ابتدا کمپانی الکترونیک آرتز در تاریخ شنبه ۱۹ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. پس از آن مایکروسافت در تاریخ دوشنبه ۲۱ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد، بتسدا در همان روز ساعت ۶:۰۰ صبح و در نهایت اسکوئر‌ انیکس، یوبیسافت و سونی به ترتیب در ساعت‌های ۲۱:۳۰، ۰۰:۳۰ بامداد و ۵:۳۰ روز بعد کنفرانس‌های خبری خود را تقدیم علاقه‌مندان خواهند کرد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده