نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

شایعه: هلنا بونهام کارتر در فیلم جدید جیمز باند حضور دارد

شایعات از حضور هلنا بونهام کارتر در نقش شخصیت منفی فیلم جدید مجموعهٔ جیمز باند خبر می‌دهند و به نظر وی یکی از انتخاب‌های اصلی سازندگان است.

شایعات حکایت از حضور هلنا بونهام کارتر، بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود، در فیلم جدید مجموعهٔ جیمز باند دارند؛ این بازیگر قدیمی و توانمند سینمای هالیوود قرار است نقش منفی اصلی فیلم جدید را ایفا کند. چندی پیش در خبری خواندیم که ساخت فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) رسماً تأیید و اعلام شده است. باربارا براکلی و مایکل ویلسون، تهیه‌کنندگان این فیلم رسماً اعلام کردند که دنیل کریگ بار دیگر برای بازی در نقش شخصیت جیمز باند در این فیلم بازمی‌گردد و کارگردانی قسمت جدید فیلم جیمز باند بر عهده دنی بویل، کارگردان برندهٔ جایزهٔ اسکار برای فیلم Slumdog Millionaire (میلیونر زاغه‌نشین)، خواهد بود. در بیانیه‌ای که توسط دِدلاین منتشر شد، تهیه‌کنندگان از حضور بویل و کریگ در این فیلم ابراز خوشحالی کردند و گفتند که این فیلم در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 برای شروع در دسامبر امسال (آذرماه) برنامه‌ریزی شده است.

پیش از این سم مندس کارگردانی دو قسمت قبلی مجموعه جیمز باند را که شامل فیلم Spectre (اسپکتر) و فیلم Skyfall (اسکای‌فال) می‌شود، بر عهده داشت. با این حال، در سال ۲۰۱۶ او اعلام کرد دیگر فیلمی از این مجموعه را کارگردانی نمی‌کند. گفتنی است شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) وظیفه انتشار فیلم James Bond 25 را در سراسر جهان بر عهده خواهد داشت و جانشین شرکت سونی پیکچرز (Sony Picture) شده است. علاوه بر این، شرکت آناپورنا پیکچرز (Annapurna Pictures) وظیفه انتشار این فیلم را در آمریکای شمالی بر عهده خواهد داشت. علاوه بر فیلم Slumdog Millionaire، فیلم Steve Jobs (استیو جابز)، فیلم Trainspotting (رگ‌بازی) و فیلم 127Hours (صدو‌بیست‌وهفت ساعت)، دیگر فیلم‌هایی هستند که بویل کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است.

حضور دنیل کریگ در فیلم جدید مجموعهٔ جیمز باند قطعی شده است و باید منتظر اعلام رسمی نام دیگر بازیگران این پروژه باشیم. انتظار می‌رود دوستان دنیل کریگ در MI6، نقش‌های خود در فیلم Spectre را بار دیگر ایفا کنند؛ بن ویشاو در نقش شخصیت کیو، نائومی هریس در نقش شخصیت مانی‌پنی و رالف فاینز در نقش شخصیت اِم، به احتمال فراوان در فیلم جدید نیز حضور خواهند داشت. اما جدای از این سه نفر، بازیگران جدیدی را نیز حتماً در فیلم ۲۵ مجموعهٔ جیمز باند ملاقات خواهیم کرد. فیلم‌های مجموعهٔ جیمز باند با آنتاگونیست‌های فراموش‌نشدنی‌شان در خاطر طرفداران مانده‌اند و در واقع همان اندازه که جیمز باند محبوب است و اهمیت دارد، آنتاگونیست‌های فیلم نیز جایگاهی هم‌سطح شخصیت جیمز باند، ولی در انجام کارهای شریرانه دارند و از همین رو طرفداران بی‌صبرانه منتظر اعلام معرفی شخصیت منفی فیلم جدید هستند.

James-Bond

طبق گزارش سایت میرر (Mirror)، هلنا بونهام کارتر، بازیگر انگلیسی دوبار نامزد دریافت جایزه‌ٔ اسکار، گزینهٔ اول تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش شخصیت منفی فیلم جدید مجموعهٔ جیمز باند است. پیش‌تر در خبرهایی غیررسمی، از حضور آنجلینا جولی در فیلم James Bond 25 نام برده می‌شد و طرفداران نیز از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدند، اما حال طبق شایعات جدید راجع به نقش منفی اصلی این فیلم، هلنا بونهام کارتر گزینهٔ اول سازندگان است. باز هم یادآوری می‌کنیم که منابع اصلی این خبر مشخص نیست و باید تا اعلام رسمی سازندگان، این خبر را شایعه خواند. نه هلنا بونهام کارتر و نه هیچ‌کدام از بازیگران فیلم‌های قبلی این مجموعه به‌جز دنیل کریگ، به‌صورت رسمی حضورشان در فیلم جدید تأیید نشده است.

هلنا بونهام کارتر، بازیگر انگلیسی دوبار نامزد دریافت جایزه‌ٔ اسکار، گزینهٔ اول تهیه‌کنندگان برای ایفای نقش شخصیت منفی فیلم جدید مجموعهٔ جیمز باند است

هلنا بونهام کارتر از بازیگران پرکار و باکیفیت سینمای هالیوود است که سابقهٔ ایفای هرگونه نقشی را در کارنامه دارد. طرفداران سینما با شنیدن نام این بازیگر ناخودآگاه یاد تیم برتون و پروژه‌های مشترک این دو خواهند افتاد. از پروژه‌های به‌یادماندنی مشترک تیم برتون و هلنا بونهام کارتر می‌توان به فیلم‌های Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت)، Alice in Wonderland (آلیس در سرزمین عجایب) و Planet of the Apes (سیاره میمون‌ها) اشاره کرد. هلنا بونهام کارتر دو مرتبه و برای ایفای نقش در فیلم‌های The Wings of the Dove (بال‌های کبوتر) و The King's Speech (سخنرانی پادشاه)، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.  

هنوز ۶ ماهی به شروع مراحل فیلمبرداری فیلم جدید مجموعهٔ جیمز باند باقی مانده است و سازندگان فعلاً وقت دارند که با خیالی آسوده به دنبال انتخاب بازیگر برای ایفای نقش منفی اصلی داستان این فیلم باشند. فیلم James Bond 25 که در زمان انتشار نام متفاوتی را خواهد داشت، برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از تاریخ ۳ دسامبر امسال (۱۲ آذرماه) آغاز شود. علاوه بر کارگردانی، بویل به‌همراه جان هاج، نویسنده فیلم Trainspotting که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، کار نوشتن فیلمنامه فیلم James Bond 25 را نیز بر عهده دارد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده