نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲

ایسوس مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی VG49V را معرفی کرد

کمپانی ایسوس در جریان کامپیوتکس 2018، از یک مانیتور گیمینگ ۴۹ اینچی رونمایی کرد. 

مانیتور گیمینگ چقدر باید بزرگ باشد؟ ایسوس با معرفی یک مانیتور ۴۹ اینچ نشان داد که باور دارد هر چه سایز مانیتور بزرگ‌تر باشد بهتر است. شما چطور فکر می‌کنید؟

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 که در تایپه در حال برگزاری است از یک نمایشگر جدید با نام VG49V برای گیمرها رونمایی کرد. این مانیتورِ ۴۹ اینچی، از نظر سایز، هم‌رده‌ی تلویزیون‌ها است و از رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب نسبت تصویر مانیتور جدید ایسوس ۳۲:۹ است. حاشیه‌ی بسیار کم نمایشگر نیز باعث شده تا گیمر غرق در فضای بازی شود.

از آنجایی که مانیتور VG49V برای گیمرها ساخته شده است از یک پنل ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد و قادر است در هر ثانیه ۱۴۴ بار صفحه را رفرش کند. این نمایشگر از فناوری FreeSync ای‌ام‌دی نیز پشتیبانی می‌کند تا تصاویر هر چه نرم‌تر و روان‌تر پخش شوند. همه این‌ها بدین معنی است که مانیتور جدید ایسوس می‌تواند بازی‌های اکشن یا ورزشی را بدون هیچ جا ماندگی تصویری پخش کند و نهایت لذت را به گیمر بدهد.

این نمایشگر از یک درگاه DisplayPort 1.2 و دو درگاه HDMI 2.0 پشتیبانی می‌کند. در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، ال جی، بنکیو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.

هنوز قیمت یا زمان عرضه‌ی مانیتور VG49V ایسوس اعلام نشده است.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده