نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

باشگاه شالکه 04 به صورت لایسنس شده در PES 2019 حضور خواهد داشت

پس از فسخ قرارداد باشگاه دورتموند با کونامی، شرکت ژاپنی با رقیب اصلی این تیم یعنی شالکه 04 قرارداد همکاری امضا کرده است.

شالکه 04 و بروسیا دورتموند، دو رقیب سنتی در فوتبال آلمان هستند و مسابقه بین آن‌ها که به دربی روهر مشهور است، جزو حساس‌ترین مسابقات دربی در دنیای فوتبال است. حال به نظر می‌رسد که این رقابت دیرینه، به دنیای بازی‌های ویدیویی هم کشیده شده است و پس از فسخ قرارداد دورتموند با کونامی، باشگاه شالکه 04 با این شرکت قرارداد همکاری امضا کرده است!

در پی این قرارداد، قرار است باشگاه شالکه به صورت لایسنس‌شده در بازی PES 2019 حضور داشته باشد. این مساله شامل لباس‌ها، اسامی بازیکنان و ورزشگاه خانگی این باشگاه یعنی VELTINS-Arena می‌شود. این ورزشگاه به‌صورت سه‌بعدی اسکن شده است و به شکل کاملا واقعی در بازی به تصویر کشیده خواهد شد. کونامی با انتشار متنی در این مورد گفت:

شالکه سال گذشته بوندسلیگا را در رتبه دوم به پایان رساند و این، کیفیت بالای تیم را نشان می‌دهد. این مساله همچنین ثابت می‌کند که ما در کونامی همواره به دنبال بهترین‌ها هستیم تا آن‌ها را به بازی خودمان اضافه کنیم. 

همچنین باشگاه شالکه هم به این مناسبت پیامی منتشر کرده است:

برخلاف دیگران، کونامی به شکلی عالی از ما برای وارد شدن به دنیای فوتبال مجازی حمایت می‌کند. این قراداد به طرفداران ما اجازه خواهد داد تا امکان تجربه بازی با باشگاه محبوب‌شان را در حالی داشته باشند که تمام جزییات آن شبیه‌سازی شده‌اند.

همچنین جوناس لیگارد، از مدیران کونامی هم در این مورد گفت:

از اینکه باشگاه شالکه 04 به بازی PES اضافه شده است بسیار خوشحالیم. شالکه باشگاه بسیار بزرگی است که در زمینه eSport هم فعالیت خیلی خوبی دارد و از هر نظر، یک باشگاه ایده‌آل برای همکاری کردن به شمار می‌رود. ما همواره از همکاری با چنین باشگاه‌هایی استقبال می‌کنیم و دوست داریم تا آن‌ها در رقابت‌های eSport ما هم حاضر باشند. 

بازی PES 2019 در تاریخ ۶ شهریور برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ویندوز منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد همکاری کونامی و شالکه چیست؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده