نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

آپدیتی تازه برای بازی Where the Water Tastes Like Wine منتشر شد

امروز صفحه‌ی توییتر رسمی استودیوی Dim Bulb Games، خبر‌های خوشی را برای هواداران بازی ماجراجویی Where the Water Tastes Like Wine منتشر کرده است.

استودیوی Dim Bulb Games، توسعه‌دهنده‌ی بازی Where the Water Tastes Like Wine طی یک توییت تازه در اکانت رسمی خود، از انتشار آپدیتی جدید برای این بازی خبر داده است.

این آپدیت تازه که Tall Tales Update نام دارد علاوه بر اضافه کردن ۱۵ داستان تازه به این بازی، حالتی جدید با نام AutoWalk را به آن اضافه می‌کند. این حالت با اعمال برخی تغییرات در نقشه‌ی بازی و شیوه‌ی جابه‌جایی در آن، نحوه‌ی مسافرت‌های بازیکنان در نقاط مختلف ایالات متحده (محل وقوع داستان‌های بازی) را بهبود می‌بخشد. علاوه بر نکات مذکور، سازندگان تلاش کرده‌اند تا با انتشار این آپدیت بسیاری از باگ‌های بازی را نیز برطرف کنند.

Where the Water Tastes Like Wine tweet

بازیکنان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به صفحه‌ی استیم Where the Water Tastes Like Wine آن را خریداری و تجربه کنند. همچنین ۳۰ درصد تخفیف در خرید، پاداش همه‌ی کسانی خواهد بود که تا پیش از تاریخ ۱۶ خرداد نسبت به خرید این بازی اقدام کنند. نسخه‌ی Wayfarer این بازی که شامل موسیقی‌ متن زیبای این اثر (به شکل جداگانه) و یک آرت‌بوک مصور و دیجیتال خواهد بود نیز با ۲۸ درصد تخفیف به فروش خواهد رسید.

برای عزیزانی که ممکن است مطلع نباشند، Where the Water Tastes Like Wine یک بازی ماجرایی بسیار خاص است که پایه‌ی آن را داستان‌ها و فرهنگ عامه‌ی آمریکا تشکیل داده است. بازیکنان در این بازی با غریبه‌هایی ملاقات می‌کنند که هر کدام داستان‌های خاصی را برای بازگو کردن در سینه دارند؛ داستان‌هایی با جنس‌های متفاوت؛ از روایت‌های طولانی و خنده‌دار گرفته تا افسانه‌های محلی ترسناک و چندش‌آور.

این بازی هم‌اکنون روی کامپیوتر (ویندوز) و مک قابل دسترسی است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده