نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

شایعه: شخصیت ماریو در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 حضور دارد

به نظر می‌رسد که شخصیت ماریو قرار است حضور کوتاهی را در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 داشته باشد.

به‌تازگی شرکت والت دیزنی پوستر جدیدی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) را منتشر و اعلام کرده است که دومین تریلر این انیمیشن مورد انتظار امروز منتشر خواهد شد. پیش از این، در ماه اسفند سال گذشته بود که دیزنی اولین تریلر انیمیشن Wreck-It Ralph 2 را منتشر کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعاتی مبنی بر حضور یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای بازی در این انیمیشن منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت IMDB منتشر کرده، چارلز مارتینت که او را بیشتر برای صداپیشگی شخصیت ماریو و لوئیجی می‌شناسیم، در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 حضور دارد و قرار است صداپیشگی شخصیت ماریو را در این انیمیشن انجام دهد.

Super Mario

با این حال، حضور مارتینت که از دهه ۹۰ میلادی صداپیشگی شخصیت ماریو را بر عهده دارد، در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 هنوز رسما تایید نشده است؛ اما حضور افتخاری یکی از شخصیت‌های دنیای بازی‌های ویدیویی در انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) اتفاق جدیدی نیست. در قسمت اول این انیمیشن شاهد حضور شخصیت سونیک خارپشت و همچنین شخصیت باوزر که ضد قهرمان اصلی دنیای ماریو است، بودیم. بنابراین می‌توان انتظار حضور ماریو و حتی لوئیجی در انیمیشن Wreck-It Ralph 2 را داشت که در طی آن شاهد ملاقات کوتاه رالف و ونلوپه با شخصیت ماریو باشیم.

علاوه بر ماریو، در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 قرار است شاهد حضور شاهزاده‌های دنیای والت دیزنی از جمله موآنا، آنا، مولان، تیانا، راپانزل، آریل، بل، یاسمین، پوکاهانتس، مریدا و ملکه السا باشیم و همچنین حضور برخی از شخصیت‌های مجموعه‌های دیگر دیزنی که از جمله‌های آن‌ها می‌توان به مجموعه جنگ ستارگان مثل شخصیت‌هایی چون C-3PO، یودا، R2-D2 و استورم‌تروپرها به‌همراه برخی از شخصیت های مارول مثل شخصیت‌هایی چون آیرون من و گامورا، اشاره کرد، نیز تایید و اعلام شده است.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده