نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷

کپکام دامنه Devil May Cry 5 را ثبت کرد

کمپانی کپکام اخیرا دامنه Devil May Cry 5 را ثبت کرده است که شایعه‌های معرفی این بازی در E3 2018 را قوت می‌بخشد.

Devil May Cry بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کمپانی کپکام است که طرفدارانش، مدت‌ها است منتظر معرفی نسخه جدید آن هستند. تقریبا پیش از برگزاری اکثر نمایشگاه‌های معروف، شایعه‌هایی مبنی بر معرفی نسخه جدید این بازی به گوش می‌رسد و چنین شایعه‌هایی در مورد نمایشگاه E3 2018 هم مطرح شده است. با این حال به نظر می‌رسد که این بار، قضیه کمی جدی‌تر است؛ چرا که کپکام اخیرا دامنه Devil May Cry 5 را ثبت کرده است و انجام این کار دقیقا در فاصله چند روز مانده به E3 2018، می‌تواند بی‌دلیل نباشد. 

این دامنه توسط کمپانی GMO Internet به ثبت رسیده است که پیش از این، در ثبت دامنه بازی‌های Resident Evil 7 و Monster Hunter World هم با کپکام همکاری کرده بود. البته باید به این نکته دقت داشته باشیم که لزوما ثبت دامنه یک بازی، به معنی تایید شدن آن نیست و شاید هدف کپکام از این کار، حفظ این دامنه برای خودش باشد تا بتواند در آینده از آن استفاده کند. با این حال اخیرا این دامنه آپدیت شده است و به نظر می‌رسد که به‌زودی، شاهد در دسترس قرار گرفتن کامل سایت Devil May Cry 5 خواهیم بود و این اقدام، موردی است که ما را به معرفی رسمی این بازی در E3 2018 امیدوار می‌کند. 

به هر حال بهترین سناریو ممکن، این است که بازی Devil May Cry 5 در نمایشگاه E3 امسال معرفی شود و سایت مذکور هم همزمان با آن در دسترس قرار بگیرد. Capcom همچنین اخیرا سایت Resident Evil 2 را هم آپدیت کرده است و شاید در نمایشگاه امسال، علاوه بر نسخه جدید Devil May Cry، اطلاعات بیش‌تری از بازسازی رزیدنت ایول 2 هم ارائه دهد. البته باز هم باید اشاره کنیم که هنوز، هیچ‌چیز قطعی نیست و تمام این موارد فعلا در حد شایعه هستند. 

نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده