نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

بخش زیادی از فیلمنامه انیمیشن Toy Story 4 بازنویسی شده است

طبق اطلاعات منتشر شده، بخش زیادی از فیلمنامه انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) بازنویسی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از صداپیشگان انیمیشن Toy Story 4 یکی از دلایل عقب افتادن اکران این انیمیشن را اعلام کرده است. آنی پاتس که صداپیشگی شخصیت بو پیپ (Bo Peep) در دو قسمت اول انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) را بر عهده داشته و پس از غیبت در قسمت سوم برای صداپیشگی این شخصیت در قسمت چهارم این انیمیشن باز خواهد گشت، در یک مصاحبه فاش کرد که بازنویسی گسترده فیلمنامه دلیل عقب افتادن انتشار این انیمیشن بوده است. انیمیشن Toy Story 4 در ابتدا قرار بود در تابستان سال ۲۰۱۸ اکران شود؛ اما در نهایت اکران این انیمیشن تا سال آینده میلادی عقب افتاد و به‌جای این انیمیشن، انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) قرار است اواخر این ماه به‌روی پرده‌های سینما برود. با این حال، دلیل عقب افتادن اکران این انیمیشن تا به امروز نامشخص بوده است. طبق مصاحبه جدید پاتس، بخش زیادی از فیلمنامه انیمیشن Toy Story 4 بازنویسی و برخی از صحنه‌های انیمیشن دوباره ساخته شده است. پاتس در مصاحبه با رادیوتایمز گفت:

انیمیشن Toy Story 4 قرار بود در سال جاری اکران شود و سپس پیش از اینکه انیمیشن منتشر شود، آن‌ها حدود سه چهارم فیلمنامه را کنار گذاشتند و شروع به بازنویسی فیلمنامه کردند. معمولا از زمان شروع ساخت تا پایان کار حدود دو سال طول می‌کشد؛ اما آن‌ها بیشتر فیلمنامه را دور ریختند و دوباره شروع به کار کردند و زمانی که من در پروژه حضور داشتم کمی طولانی‌تر شد. بیشتر بخش‌های کار من در این پروژه به پایان رسیده است.

Toy Story

علاوه بر این، پاتس در مورد نحوه کار افرادی که در پیکسار حضور دارند و اینکه چگونه این افراد با این مشکلات مواجه می‌شوند و با آن برخورد می‌کنند، نیز صحبت کرده است. او در ادامه گفت:

افرادی که در پیکسار حضور دارند بامزه و عجیب هستند. آن‌ها بیشتر زمان خود را در اینجا می‌گذارنند و این کار بسیار دشواری است. اگر آن‌ها تمام بخش‌ها را دوست نداشته باشند، آن را کنار می‌گذارند و دوباره شروع به کار می‌کنند. آن‌ها این آزادی خلاقانه را برای انجام کار دارند.

اگر این صحبت‌های پاتس درست باشد، به خوبی توضیح می‌دهد که چرا روند ساخت انیمیشن Toy Story 4 طولانی شده است. ساخت این انیمیشن برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ رسما تایید شد و تاکنون زمان اکران آن دوبار عقب افتاده که یکی از دلایل آن قطعا حساسیت پیکسار روی کیفیت نهایی انیمیشن است. به طور مثال، فاصله انتشار انیمیشن Toy Story 2 با قسمت اول حدود ۴ سال بود؛ اما ۱۱ سال طول کشید تا انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب بازی ۳) که در ابتدا دارای ایده و داستان بسیار متفاوتی بود، تولید و منتشر شود. اواخر ماه جاری نیز دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) قرار است پس از حدود ۱۴ سال منتشر شود.

انیمیشن Toy Story 4 به‌کارگردانی جاش کولی، قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. استفانی فولسوم وظیفه بازنویسی فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده