نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵

نسخه نینتندو سوییچ بازی Fossil Hunters منتشر شد

به‌تازگی و همزمان با انتشار یک تریلر جدید، بازی اکشن-ماجراجویی Fossil Hunters روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است.

اگر همچنان بعد از انتشار Jurassic World Evolution، تشنه‌ی تجربه‌ی یک بازی اکشن با حال و هوای ما قبل تاریخ و دایناسوری هستید اولین پیشنهاد ما به شما، بازی اکشن ماجرایی Fossil Hunters خواهد بود. این بازی که استودیوی Reptoid Games وظیفه‌ی ساخت و توسعه‌ی آن را بر‌ عهده داشته است به‌تازگی روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است.

بازی Fossil Hunters پس از موفقیت کمپین کیک استارتر خود در ماه فوریه (بهمن ماه)، برای کامپیوتر و مک منتشر شد و اکنون سازندگان نسخه‌ی Switch آن را نیز به بازار عرضه کرده‌اند. گیم پلی این بازی عمدتا ماجرایی، بیشتر حول محور جستجو در محل حفاری‌ها، پیدا کردن فسیل دایناسور‌ها و کنار‌هم چیدن تکه‌های آن‌ها به شکل‌های مختلف شکل گرفته است. از طرف دیگر، با وجود اینکه معمولا بازیکنان به راحتی قادر به کنار هم چیدن تکه‌های کوچک فسیل‌ها خواهند بود، سیستم بازی به افرادی که با جست‌و‌جوهای بیشتر و خلاقیت خود، تکه‌های بزرگ‌تری از این فسیل‌ها را گردآوری و سرهم کنند پاداش بیشتری خواهد داد. همزمان، بازیکنان باید نسبت به خطرات اطراف خود و محیط‌های حفاری شده هوشیار و آماده باشند.

شاید یکی از جالب‌توجه‌ترین و بهترین نکات در مورد بازی Fossil Hunters، جنبه‌ی باستان‌شناسی و تحقیقاتی آن باشد. بر خلاف آثاری همچون Monster Hunter World که گیم‌پلی آن‌ها بیشتر روی مبارزه‌ با هیولاها و دایناسور‌ها متمرکز است، گیم‌پلی این بازی غالبا حول محور تحقیقات و جستجو متمرکز شده است. این جنبه از بازی با در نظر گرفتن قابلیت‌های همکاری به‌صورت چند نفره در آن (جستجوی نواحی مختلف به کمک دوستان و تحقیقات در محل حفاری‌ها)، به یکی از درخشان‌ترین المان‌های Fossil Hunters تبدیل شده است.

در ادامه شما عزیزان را به تماشای تریلر منتشر‌شده از نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

Fossil Hunters هم‌اکنون روی ویندوز، مک، NVIDIA Shield و نینتندو سوییچ قابل دسترس است. صدالبته نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نیز به زودی راهی بازار خواهند شد؛ گرچه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این نسخه‌ها اعلام نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده