// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

تریلر هنگام عرضه بازی Wolfenstein II: The New Colossus روی نینتندو سوییچ

کمپانی Bethesda با انتشار تریلری جدید از بازی Wolfenstein II: The New Colossus، این محصول را برای دارندگان نینتندو سوییچ عرضه کرد.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus پاییز سال گذشته برای ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد. امروز هم نسخه دوم از سری بازی Wolfenstein روی نینتندو سوییچ منتشر شد. استودیو ماشین‌گیمز (MachineGames) و کمپانی بتسدا (Bethesda) تریلری به مناسبت عرضه بازی برای Nintendo Switch منتشر کردند که ویژگی‌های این بازی را روی این کنسول به نمایش می‌گذارد.

Wolfenstein II: The New Colossus در سبک شوتر اول شخص طراحی شده است و در واقع ادامه نسخه همین مجموعه یعنی Wolfenstein: The New Order است که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد. بازی داستان کاراکتر اصلی این سری یعنی بی‌جی بلازکوویچ (BJ Blazkowicz) را روایت می‌کند که به کشتن نازی‌ها می‌رود. همچنین چندی پیش استودیو پنیک باتن (Panic Button)، سازنده پورت نینتندو سوییچ این بازی، اعلام کرد که هنوز برنامه‌ای برای آوردن نسخه قبلی یعنی Wolfenstein: The New Order روی نینتندو سوییچ ندارد.

هنوز معلوم نیست که نینتندو سوییچ میزبان بسته‌های الحاقی بازی Wolfenstein II خواهد شد یا خیر چرا که آخرین DLC معرفی شده این بازی یعنی Wolfenstien Youngblood در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC تایید شده است.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه سوییچ آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در زومجی نمره عالی ۹.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازنده‌گان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود. 

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Wolfenstein II: The New Colossus در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده