نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

تام میسون به جمع بازیگران قسمت آزمایشی Watchmen پیوست

تام میسون، بازیگر سریال Sleepy Hollow، به جمع بازیگران قسمت آزمایشی سریال Watchmen (واچمن) شبکه HBO پیوست.

طبق گزارش سایت TVLine، تام میسون، بازیگر سریال Sleepy Hollow، قرار است یکی از نقش‌های اصلی قسمت آزمایشی سریال Watchmen (واچمن) شبکه HBO را بر عهده داشته باشد. علاوه بر تام میسون، دو بازیگر دیگر نیز به لیست بازیگران سریال Watchmen اضافه شده‌اند؛ دو بازیگر دیگر، فرانسس فیشر و جیکوب مینگ ترنت هستند. البته تا این لحظه مشخص نشده است که این سه بازیگر چه نقشی را در سریال مورد انتظار شبکه HBO بر عهده خواهند داشت. در مجموع باید گفت که مراحل تولید سریال Watchmen در سکوت خبری در حال انجام است و اطلاعاتی زیادی از این سریال در دسترس نیست.

اولین نسخه از مجموعه کتاب‌های کمیک Watchmen به‌نوشته آلن مور که یک مجموعهٔ کوتاه و ۱۲ جلدی بود، در سال ۱۹۸۶ منتشر و خیلی زود به یکی از تحسین‌شده‌ترین و محبوب‌ترین داستان‌های کمیک تبدیل شد. در سال ۲۰۰۹، فیلم Watchmen به‌کارگردانی زک اسنایدر، روی پرده‌ٔ سینما رفت، اما این فیلم تنها کمی بیش از ۱۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. مالین اکرمان، بیلی کروداپ، متیو گود، جکی ارل هیلی، جفری دین مورگان، کارلا گوجینو و پاتریک ویلسون از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. پس از اکران این فیلم، کمپانی دی سی کمیکس کتاب‌های کمیک «قبل از نگهبانان» (Before Watchmen) را منتشر کرد که داستان‌هایی از گذشته شخصیت‌های اصلی این مجموعه را روایت می‌کرد.

دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، وظیفه ساخت و نگارش فیلمنامهٔ سریال Watchmen را بر عهده دارد؛ او مدتی پیش گفت که در سریال Watchmen قرار است شاهد چهره‌های کاملاً جدید باشیم و این سریال اقتباسی از کمیک‌ها نخواهد بود. گفتنی است لیندلوف وظیفه نوشتن فیلمنامه‌ٔ فیلم‌هایی چون فیلم Prometheus (پرومتئوس)، فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا) و فیلم Star Trek Into Darkness (پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی) را نیز در کارنامه دارد. همچنین نیکول کسل، کارگردان سریال The Leftovers و سریال Westworld (وست‌ورلد)، قرار است کارگردانی قسمت آزمایشی سریال Watchmen را بر عهده داشته باشد.

جرمی آیرونز، رجینا کینگ، دان جانسون، تیم بلیک نلسون، لوئیس گوست جونیور، آدلاید کلمنس و اندرو هاوارد، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این سریال تأیید و اعلام شده است.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده