نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

کمپانی هاسبرو قصد ساخت فیلم‌های جدید Power Rangers را دارد

کمپانی هاسبرو که چندی پیش حقوق مجموعه Power Rangers (پاور رنجرز) را از شرکت سابان خریداری کرد حال اعلام کرده که قصد ساخت قسمت‌های جدیدی در این مجموعه را دارد.

مدتی پیش، کمپانی هاسبرو به طور رسمی حق و حقوق برند و مجموعه Power Rangers (پاور رنجرز) را به مبلغ ۵۲۲ میلیون دلار از کمپانی سابان خریداری کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این کمپانی اعلام کرده که قصد دارد قسمت‌های جدیدی را برای سری فیلم پاور رنجرز بسازد. براساس گزارش جدید سایت خبری Tokunation، برایان گلدنر، رئیس و مدیر عامل کمپانی هاسبرو در طی یک کنفرانس خبری تصمیمات کمپانی هاسبرو (Hasbro Strategic Decisions Conference) در قالب بیانیه‌ای عنوان کرد که چگونه و تا چه حد، برند پاور رنجرز در حال حاضر «بی‌ارزش» شده است. به همین دلیل، کمپانی Hasbro اعلام کرد که مسئولان آن قصد دارند برای این مجموعه و برند، اهمیت بیشتری قائل شوند. آنها قصد دارند فیلم‌ها، اسباب بازی‌ها، بازی‌ها و خیلی چیزهای دیگری را در رابطه با مجموعه پاور رنجرز تولید کنند. با این حال، گلدنر اصلا درباره اینکه آیا فیلم‌های جدید قرار است داستان نسخه بازسازی‌ای که در سال ۲۰۱۷ اکران شد تا ادامه دهند یا خیر، صحبتی نکرد. گلدنر در طی این مراسم، اینگونه درباره تصمیمات جدید خود صحبت کرد:

حقیقت این است که ما توانستیم نام تجاری پاور رنجرز را از آن خود کنیم و قصد داریم به خوبی با این حق و حقوق به‌دست آمده بازی کنیم و با استراتژی‌هایی که داریم، می‌خواهیم سرگرمی را باری دیگر در این مجموعه زنده کنیم. علاوه بر اینکه قصد داریم قسمت‌های بیشتری در این سری فیلم تولید کنیم، در آینده می‌خواهیم اسباب بازی‌ها، بازی‌ها و محصولات دیگری را هم در رابطه با این مجموعه و شخصیت‌های آن تولید و در سرتاسر دنیا عرضه کنیم. ما حس می‌کردیم که این برند دیگر همانند قدیم ارزش و قدرت نداشت و منفعت رسانی خود را از دست داده بود. ما حس می‌کنیم که می‌توانیم این مجموعه را گسترش دهیم و موارد بسیار زیادی را از آن استخراج کنیم. به‌دست آوردن و خرید این برند، یک فرصت بسیار خوب بود که نصیب ما شد.

نظر شما در مورد Power Rangers چیست؟ آیا باز هم محبوبیت خود را به دست خواهد آورد؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده