// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

مزایای پیش خرید بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد

مزایای پیش خرید بازی Red Dead Redemption 2 در جدیدترین پست کمپانی Microsoft رونمایی شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت با انتشار پستی در وب‌سایت خود از مزایای پیش خرید کردن بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد.

با توجه به فهرست منتشر شده به دست Microsoft، کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند به War Horse، بسته Outlaw Survival و Cash Bonus برای بخش داستانی دست پیدا می‌کنند. همچنین گفتنی است که ۵۰۰ هزار دلار GTA نیز برای بازیکنان بخش چند نفره بازی GTA V یعنی GTA Online در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن، علاقه‌مندان تا تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد) مهلت دارند که با پیش‌خرید کردن بازی از نقشه انحصاری Treasure Map در بخش داستانی نیز بهره‌مند شوند.

با توجه به اینکه حالت داستانی یا همان Story Mode در فهرست منتشر شده در قالب یک تیتر درج شده است، احتمال می‌رود که این نام کمپین بازی باشد و با این حساب احتمال می‌رود که همانند بازی GTA Online شاهد بخش آنلاین نیز برای این بازی باشیم. البته گفتنی است که این موضوع صرفا حدس و گمان است و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

red dead redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان‌ماه) برای ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4 عرضه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت آمازون برای پیش‌خرید کردن آن اقدام کنند.

تا به امروز چندین بار شاهد تاخیر خوردن این بازی بودیم، اما سازندگان چندی پیش اعلام کردند که دیگر این اتفاق پیش نخواهد آمد و بازی در تاریخ یاد شده در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین چندی پیش کمپانی تیک تو اطلاعاتی از بسته های الحاقی این بازی منتشر کرد. این بازی در واقع یک پیش درآمد برای Red Dead Redemption به شمار می‌رود که داستان کاراکتر جدیدی به نام آرتور مورگان را روایت می‌کند. در مطلبی دیگر می‌توانید معرفی شخصیت آرتور مورگان را نیز مطالعه کنید و در حالی که منتظر عرضه بازی هستید در ادامه می‌توانید باری دیگر جدیدترین تریلر این بازی را مشاهده کنید و مطلب بررسی آن را نیز مطالعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Red Dead Redemption 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده