نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

اولین ویدیو فیلم Sicario: Day of the Soldado منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز اولین ویدیو رسمی فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت سونی پیکچرز اولین ویدیو رسمی فیلم Sicario: Day of the Soldado را منتشر کرده است. در این ویدیو که صدای شخصیت جاش برولین قابل شنیدن است، او در حال پرسیدن مکان هدف و جایزه‌ای است که به دنبال آن تا مکزیک آمده‌اند. ایزابلا ریز، دختر کارلوس ریز، هدف اصلی آن‌ها است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در فیلم Sicario: Day of the Soldado، الخاندرو گیلیک با بازی بنیسیو دل تورو و مت گریور با بازی جاش برولین، بار دیگر وارد جنگی علیه قاچاق مواد مخدر که در مرز مکزیک و آمریکا در حال گسترش است، می‌شوند و باید با مشکلات جدید و بزرگ‌تری روبه‌رو شوند. آن‌ها ماموریت دارند تا ایزابلا ریز با بازی ایزابلا مونر، دختر کوچک کارلوس ریز مشهور را بدزدند؛ اما زمانی که ماموریت از مسیر خود منحرف می‌شود، مت گریور به الخاندرو دستور کشتن ایزابلا را می‌دهد و حال این قاتل خونسرد باید تصمیم بگیرد که دستور قتل این دختر را اجرا کند یا به دنبال تکمیل ماموریتش باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده استفانو سولیما، کارگردان سریال Gomorrah (گومورا) و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تیلور شریدان، نویسنده فیلم سیکاریو (Sicario) بوده است. 

بنیسیو دل تورو، جاش برولین، متیو موداین، مانوئل گارسیا رولفو، ایزابلا مونر، ایان بوهن، جفری داناوان، کاترین کینر، دیوید کاستاندا، الیجا رودریگرز و جکمو بازل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sicario: Day of the Soldado حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در سال ۲۰۱۵، فیلم Sicario به کارگردانی دنی ویلنو و با بازی بازیگرانی چون امیلی بلانت، بنیسیو دل تورو، جاش برولین، ویکتور گاربر، جان برنثال و دنیل کالویا، به روی پرده‌های سینما رفت و توانست  ۸۴.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر دنی ویلنو، امیلی بلانت نیز در فیلم Sicario: Day of the Soldado حضور ندارد. اوایل این ماه، سونی پیکچرز سومین تریلر این فیلم را منتشر کرده است. پیش از این اولین تریلر فیلم Sicario: Day of the Soldado در آذر سال گذشته و دومین تریلر این فیلم در اسفند سال گذشته منتشر شده بود. 

فیلم Sicario: Day of the Soldado قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئن امسال (۸ تیر) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده