نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

دلیل پخش خصوصی گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 از زبان مدیر CD Projekt Red

بازی Cyberpunk 2077، جدیدترین اثر استودیو CD Projekt Red، یک نمایش خصوصی و مفصل برای رسانه‌ها داشت و اخیرا مدیریت این کمپانی دلایل خصوصی بودن نمایش مذکور را توضیح داده است.

بازی Cyberpunk 2077، جدیدترین اثر استودیو لهستانی و خوش‌نام CD Projekt Red، یک نمایش خیره‌کننده را در کنفرانس شرکت مایکروسافت در E3 2018 به مخاطبان ارائه داد؛ نمایشی فوق‌العاده جذاب که می‌توانید تحلیل و بررسی نکات خاص و مخفی‌اش را در زومجی بخوانید. 

این بازی اما یک نمایش دیگر هم در جریان رویداد E3 داشت؛ در این نمایش خصوصی و مفصل که فقط برای اصحاب رسانه ارائه شد، قسمت‌های مختلفی از روند بازی به نمایش درآمد که امروز و درجریان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که آدام کیسینسکی، مدیر عامل کمپانی سی دی پراجکت رد، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش، دلایل برگزاری این نمایش به صورت خصوصی و به دور از دسترس عموم گیمرها را بیان کرده و درباره اینکه چرا سی‌دی پراجکت در E3 امسال نسبت به رونمایی کامل از بازی مذکور کمی با احتیاط ظاهر شد صحبت کرده است. 

کیسینسکی در مصاحبه‌اش با بلاگ لهستانیِ Bankier اعلام کرد که بازی هنوز در مرحله‌ی Pre-alpha است و درمورد دمویی که در E3 امسال از Cyberpunk 2077 نمایش داده شد گفت:

قسمتی که نمایش داده شد، در حال حاضر آماده‌ترین و پولیش‌شده‌ترین بخش از بازی است که ما آن را برای نمایش به مخاطبان‌مان آماده کردیم.

بازی و دموی آن به طور واضح برای نمایش عمومی آماده نبود و با توجه به وجود یک سری باگ در بازی، تیم سازنده‌ی بازی تصمیم گرفت تا این باگ‌ها را که هنوز «غیرقابل کنترل» هستند به حداقل برساند و اینگونه بود که برآن شدیم که روندِ بازی را با احتیاط بیشتری نمایش دهیم.

با توجه به صحبت کیسینسکی مبنی بر آماده بودن قسمتی از بازی (که آن هم خصوصی نمایش داده شده است) به نظر می‌رسد که نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار بازی باشیم. همچنین از آنجایی که این کمپانی در ساخت آثارش وسواس فراوانی به خرج می‌دهد و هیچ وقت آثارش را با عجله و قبل از تکمیل شدنش منتشر نمی‌کند (مثل سری ویچر)، درنتیجه به احتمال زیاد باید مدت زیادی را صبر کنیم تا بازی از نظر کمپانی CD Projekt Red کاملا آماده و قابل انتشار باشد.

نظر شما چیست؟ با وجود اینکه انتشار بازی برای نسل فعلی کنسول‌ها تایید شده، آیا ممکن است یک تاخیر یا مواردی این‌چنینی انتشارش را به نسل بعدی موکول کند؟

شما می‌توانید تمامی مطالب و اخبار مربوط به این بازی را در صفحه‌ی مخصوصش در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده