نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷

تعداد کاربران بازی State of Decay 2 از مرز سه میلیون نفر عبور کرد

طبق اعلام استودیو آندد لبز، تعداد کاربران بازی State of Decay 2 از مرز سه میلیون نفر عبور کرده است. همچنین به این مناسبت یک DLC برای بازی منتشر شده است. 

تقریبا ۲۴ روز پیش بود که سازندگان بازی State of Decay 2 در استودیو آندد لبز اعلام کردند تعداد کاربران آن از مرز دو میلیون نفر عبور کرده است و حال امروز در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که تعداد کاربران این بازی مرز سه میلیون نفر را هم رد کرده است. سازندگان همچنین برای جشن گرفتن این اتفاق، یک DLC با نام Independence Pack برای بازی منتشر کرده است. 

بسته الحاقی جدید بازی سه ماشین با نام‌های Pyrohawk، Burninator و Meatwagon به آن اضافه می‌کند و همچنین شامل چند سلاح می‌شود؛ سلاح استانداردی مثل Freedom Ringer، Grillmeister و BBQ Fork و سلاح سنگینی مثل Pyro Launcher و Starshank Launcher که انفجار‌های بزرگی پدید می‌آورند. 

علاوه بر این DLC جدید امکان ساخت و استفاده از وسائل آتش‌بازی را هم اضافه می‌کند و برای این منظور، موادی مثل Block Rocker، Reign o’ Fire، Bouncing Boris و XL Firework Shell به بازی از طریق DLC جدید اضافه شده‌اند. این DLC قیمتی معادل ۴.۹۹ دلار دارد که البته دارندگان نسخه آلتیمیت بازی آن را به صورت رایگان دریافت می‌کنند و مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس هم می‌توانند آن را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند. 

در صورتی که هنوز شانس تجربه بازی State of Decay 2 را نداشتید، می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید. این بازی نمره ۶ را از زومجی دریافت کرد و خلاصه بررسی آن به‌شرح زیر است:

بازی State of Decay 2 دنباله‌ای از یک بازی متوسط نسل هفتمی است که انتظار می‌رفت در این نسخه اشتباهات گذشته خود را برطرف کند. با این حال State of Decay 2 اشتباهات خودش را که برطرف نکرده هیچ مشکلات دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده است. با این حال استودیو آندد لبز شبیه ساز اخرالزمانی زامبی محور خوبی را خلق کرده است که این خوب بودن زیر سایه مشکلات محتوایی و گرافیکی، خاک شده است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده