نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶

نسخه پی سی بازی Shenmue 3 تقریبا ۱۰۰ گیگابایت حجم خواهد داشت

طبق اطلاعات ارائه‌شده در صفحه کیک استارتر Shenmue 3، نسخه پی‌سی این بازی جهان‌باز قرار است حجمی در حدود ۱۰۰ گیگابایت داشته باشد. 

Shenmue 3 جدید‌ترین نسخه از سری جهان‌باز Shenmue است که پس از کسب بودجه مورد نیاز از طریق کیک استارتر، این روز‌ها مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. البته این بازی قرار بود زودتر از این‌ها منتشر شود ولی تا به امروز دو بار تاخیر خورده است و در حال حاضر، انتشار آن برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، صفحه کیک استارتر این بازی آپدیت شده است که بر اساس، شاهد انتشار اطلاعاتی از مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی پی سی هستیم. 

بر این اساس برای تجربه این بازی جهان باز، حداقل به یک پردازنده Intel Core i5-4460، چهار گیگابایت رم، کارت گرافیک GTX 650 Ti و اینترنت پایدار پرسرعت نیاز خواهید داشت. اما نکته جالب در مورد مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Shenmue 3، به حجم آن مربوط می‌شود که به‌گفته سازندگان، ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود! در مقام مقایسه، بازی‌ای مثل The Witcher 3 با آن جهان بزرگ و پرجزییات خود، حجمی در حدود ۴۵ گیگابایت داشت و باید منتظر ماند و دید که سازندگان Shenmue 3 چه ویژگی‌هایی برای بازی خود خلق کرده‌اند که حجم نهایی آن به ۱۰۰ گیگابایت رسیده است. 

در دیگر اخبار مرتبط با بازی Shenmue 3، سازندگان اعلام کرده‌اند که پایان این بازی به‌شکلی خواهد بود که امکان ساخت دنباله‌های بیش‌تری برای آن وجود داشته باشد. همچنین ریمستر دو نسخه اول این مجموعه هم در دست ساخت است که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شوند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده