نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

سازندگان Left 4 Dead در حال کار روی یک بازی جدید هستند

طبق اخبار منتشر‌شده، سازندگان بازی Left 4 Dead در حال کار روی یک بازی جدید هستند که از قضا متعلق به یک IP بسیار مشهور است. 

Left 4 Dead یکی از بازی‌های جذاب Co-Op بود که تا به امروز، دو نسخه از آن منتشر شده است و طرفداران، بارها خواستار ساخته شدن نسخه سوم این سری شده‌اند. با این حال سازندگان بازی در استودیو ترتل راک تا به امروز حتی اشاره‌ای هم به ساخته شدن نسخه سوم این بازی نداشتند و حتی پس از نسخه دوم آن، سراغ یک تجربه جدید رفتند که نتیجه آن، ساخته شدن بازی Evolve بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شده که استودیو ترتل راک قصد ساخت یک بازی جدید را دارد و برای این منظور، به‌دنبال استخدام نیرو است. 

طبق آگهی منتشر‌ شده توسط این استودیو، ترتل راک به‌دنبال جذب یک طراح مراحل است که قرار است روی یک پروژه معرفی‌ نشده بسیار بزرگ (AAA) کار کند؛ پروژه‌ای که قرار است مربوط به یکی از مجموعه بازی‌های شناخته‌شده باشد. با اینکه اطلاعات دقیقی در این آگهی استخدام ارائه نشده است، ولی ترتل راک به شخصی نیاز دارد که بتواند مراحل متعادل و جذابی را طراحی کند و تجربه کار کردن روی بازی‌های شوتر اول‌شخص رقابتی و همچنین کار با موتور‌های مناسب این سبک مثل آنریل 4 را داشته باشد. با توجه به این اطلاعات، به‌نظر می‌رسد که بازی جدید این استودیو قرار است در سبک شوتر اول‌شخص رقابتی باشد. 

البته ترتل راک علاوه بر طراح مراحل، قصد جذب نیرو‌های دیگری را هم دارد که قرار است به عنوان طراح هنری، برنامه‌نویس یا تهیه‌کننده در بازی جدید آن‌ها فعالیت داشته باشند. به هر حال این استودیو پیش از این با ساخت بازی Left 4 Dead ثابت کرده که توان خلق یک بازی جذاب را دارد و باید منتظر ماند و دید که پروژه جدید آن‌ها در نهایت متعلق به کدام مجموعه بازی بزرگ خواهد بود. همچنین این استودیو پیش از این اعلام کرده بود که در حال کار روی یک بازی کاملا جدید است و هنوز مشخص نیست که آیا استخدام نیروی آن‌ها برای پروژه جدید، به معنی لغو شدن آن بازی است یا خیر. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده