// جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

ایمی هنیگ پس از جدایی از EA به دنبال تاسیس استودیو مستقل خود است

ایمی هنیگ در گفتگویی با یوروگیمر، در مورد جدایی از الکترونیک آرتز و پروژه‌های آینده خود توضیحاتی ارائه داده است.

الکترونیک آرتز شاید از انتشار بازی Star Wars: Battlefront به بعد، توجه بیشتری به دنیای استاروارز داشته است و در همین راستا هم در حال حاضر آثار مختلفی با محوریت این مجموعه پرطرفدار توسعه می‌دهد که یکی از مورد‌ انتظارترین بازی‌ها در این زمینه، اثری بود که استودیو ویسرال گیمز روی آن کار می‌کرد و ایمی هنیگ، نویسنده و کارگردان سری Uncharted هم به عنوان کارگردان خلاق مشغول این پروژه بود. پروژه‌ای که در نهایت نیمه کاره ماند و به دنبال آن استودیو ویسرال گیمز نیز تعطیل شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، ایمی هنیگ در جریان رویداد Gamelab در شهر بارسلون اسپانیا، جزئیات و اطلاعات بیشتری را در مورد آینده خودش و اثری که در حال توسعه آن بودند، منتشر کرد.

هنیگ در این گفتگو اعلام کرد که از ژانویه سال ۲۰۱۸ با الکترونیک آرتز قطع همکاری کرده بود و در حال حاضر در تلاش برای تشکیل استودیویی مستقل است. وی افزود با توجه به اینکه پس از لغو شدن پروژه همچنان در الکترونیک آرتز مشغول بوده است، به لحاظ قانونی در آن زمان نمی‌توانست به طور رسمی این موضوع را اعلام کند.

هنیگ توضیح داد که پس از لغو شدن پروژه استار وارز که قرار بود در سبک اکشن ادونچر، تک‌نفره و داستان‌محور باشد، کماکان با دیگر اعضای تیم در الکترونیک آرتز مشغول به کار بود، اما حالا کاملا مستقل است و مستقل خواهد ماند. او هم‌اکنون با افرادی، از جمله از کمپانی‌های واقعیت مجازی، در حال مذاکره است و امیدوار است بتواند تیم کوچکی با حداکثر ۱۵ نفر تشکیل بدهد و استودیو جدید خود را تاسیس کند.

هنیگ در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت که او دیگر روی هیچ پروژه‌ای در رابطه با دنیای استار وارز کار نمی‌کند و آن پروژه مربوط به ویسرال گیمز نیز بلااستفاده مانده است. البته الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که این پروژه را در اختیار شعبه ونکوور خود قرار داده است تا با طراحی دوباره آن، دنیای جهان‌باز و المان‌هایی آنلاین به آن بیفزاید، اما به گفته امی هنیگ پروژه‌ای که هم‌اکنون EA Vancouver در حال توسعه آن است کاملا با اثری که ویسرال گیمز می‌ساخت متفاوت است. او همچنین در پایان افزود که اگر الکترونیک آرتز دوباره تصمیم بگیرد پروژه کنسل شده جنگ ستارگان را ادامه دهد بسیار خوشحال خواهد شد، اما به دلایلی پیچیده، احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار پایین است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده