نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۴

بازی های رایگان ماه جولای ایکس باکس لایو گلد

کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش بازی‌های رایگان ماه جولای ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد که شامل آثاری چون Splinter Cell: Conviction می‌شود.

پس از آنکه دیروز سونی اسامی بازی‌های رایگان ماه جولای پلی‌استیشن پلاس را اعلام کرد، امروز هم نوبت مایکروسافت رسیده تا بازی‌های رایگان این ماه را برای مشترکین ایکس باکس لایو گلد معرفی کند. بر این اساس طبق روال همیشه، کاربران ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان هرکدام دو بازی رایگان اختصاصی خواهند داشت و البته بازی‌های Xbox 360، روی Xbox One هم به لطف Backward Compatibility قابل تجربه خواهند بود. 

بازی‌های رایگان ایکس‌باکس وان در ماه جولای، Assault Android Cactus و Death Squared هستند. بازی اول یک اثر شوتر Twin Stick است و Death Squared هم یک بازی پازل به‌شمار می‌رود. در طرف دیگر کاربران ایکس‌باکس 360 بازی‌های بزرگ‌تری خواهند داشت و می‌توانند دو بازی Virtua Fighter 5: Final Showdown و Splinter Cell: Conviction را رایگان تجربه کنند. البته مثل روال همیشه، این بازی‌ها در بازه‌های زمانی خاصی در دسترس خواهند بود که در لیست زیر می‌توانید زمان دقیق در دسترس بودن بازی‌ها را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • Assault Android Cactus از ۱۰ تیر تا ۹ مرداد
  • Death Squared از ۲۵ تیر تا ۲۴ مرداد

ایکس‌باکس 360: (قابل اجرا روی ایکس‌باکس وان از طریق Backward Compatibility)

  • Virtua Fighter 5: Final Showdown از ۱۰ تیر تا ۲۴ تیر
  • Splinter Cell: Conviction از ۲۵ تیر تا ۹ مرداد


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده